نقش درستی کلمات کلیدی و جستجوی صوتی گوگل در آینده سئو
نوشته شده توسط : نت ویر

نقش دقیق بودن و درستی کلمات کلیدی در آینده سئو

در آینده سئو، درست و دقیق بودن کلمات کلیدی مورد استفاده برای گوگل بسیار مهم است. کلمات کلیدی که در متون و کد قرار می‌دهید باید کامل‌تر و دقیق‌تر شوند. زیرا این عمل باعث می‌شود کار گوگل در هنگام خزیدن در صفحات سایت شما و رتبه‌بندی راحت‌تر و سریع‌تر شود.

 

نقش جستجوی صوتی گوگل در آینده سئو

 

جستجوی صوتی Google به تایپ کردن ترجیح داده می‌شود زیرا امکان انجام چند کار را فراهم می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

در مورد آن فکر کنید! ما اغلب در حالی که کار دیگری انجام می‌دهیم از گوگل اطلاعات می‌خواهیم: پیاده‌روی، سوار مترو یا تهیه دسر.

“با رشد استفاده از موبایل برای جستجو در وب، جستجوی صوتی رشد بیشتری خواهد داشت. تصادفی نیست که بزرگ‌ترین شرکت‌های دیجیتال همگی روی جستجوی صوتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.”

استفاده از جستجوی صوتی گوگل به نوبه خود بر کلمات کلیدی که ما برای درخواست اطلاعات از موتورهای جستجو بکار می‌بریم، تأثیر می‌گذارد. به طور قطع، کلمات کلیدی دقیق‌تر و متعددتری خواهیم داشت. در آینده SEO این اتفاق می‌افتد؛ نه تنها به خاطر اینکه ابزاری خواهیم داشت که در زمان ما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه به این دلیل که با موتور جستجو صحبت می‌کنیم و دیگر آن را یک ماشین نمی‌دانیم. همانطور که با یک انسان صحبت می‌کنیم با او صحبت خواهیم کرد!

متخصص سئو باید این را در هنگام انتخاب کلمات کلیدی (که بر اساس آن‌ها رتبه‌بندی انجام می‌شود)، در نظر بگیرد. این موضوع از موارد تاثیرگذار در آینده سئو خواهد بود “

شخصی‌سازی نتایج جستجو توسط گوگل

گوگل بیش از آنچه فکر می‌کنیم ما را می‌شناسد و نتایج جستجو را براساس ویژگی‌های شخصی ما لیست کرده و به ما نشان می‌دهد. به همین دلیل است که کاربری که یخچال ارزان را در تهران جستجو می‌کند، نتایج متفاوتی از کسی که همان جستجو را در ایلام انجام می‌دهد دریافت می‌کند.

اما گوگل چگونه این همه اطلاعات را درباره ما می‌داند؟ ممکن است برای همه واضح نباشد، اما اغلب خودمان آن اطلاعات را در اختیار گوگل قرار می‌دهیم. آنچه مهم و مسلم است، در آینده سئو کسانی که با بهینه‌سازی موتورهای جستجو سروکار دارند باید در طراحی محتوا این موضوع را در نظر بگیرند.

کلام پایانی

متخصصان سئو به خوبی می دانند که به روز رسانی‌های گوگل به طور مداوم در حال انجام هستند و در دستور کار باقی خواهند ماند. این به‌روزرسانی‌ها فعالیت‌هایی هستند که می‌توانند فاکتورهای رتبه‌بندی را تغییر دهند و به طور قابل‌توجهی بر موقعیت وب‌سایت تأثیر بگذارند. بنابراین امکان این وجود دارد که کار چندماهه در چند لحظه باطل شود، مگراینکه کسانی که با سئو سروکار دارند، خود را برای آینده سئو و پذیرش تغییرات آماده کرده باشند.

در واقع اغلب مواقع نیاز به تنظیم مجدد محتواهای سایت شما متناسب با الگوریتم های جدید وجود دارد. زیرا باید بتوانند بهتر با هدف جستجوی هر کاربر ارتباط برقرار کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: