مهارت های لازم برای کار در فضای اینترنت
نوشته شده توسط : نت ویر

تولید محتوا

 

یکی از الزامات کار در فضای اینترنت و درآمد اینترنتی این است که سعی کنید که به بهترین شکل ممکن تولید محتوا را آموزش ببینید. تولید محتوا به شما کمک می‌کند که بتوانید برای مخاطبان خودتان محتوا تولید کنید. در واقع هر پستی که در اینستاگرام می‌بینید، برنامه‌های مختلف تلوزیون، آهنگ هایی که گوش می‌دهید، مقالاتی مختلفی که در سایت های مختلف می‌خوانید، همه و همه جزئی از محتوا هستند. پس لازمه کار در قسمت‌های مجازی این است که تولید محتوا را یاد بگیرید.

1-   الگوریتم ها را یاد بگیرید

 

همان طور که شما می‌دانید چطور باید در تلگرام پیامی را ارسال کنید برای کار در اینستاگرام هم باید بدانید که چطور پست بگذارید، چطور برای آن کپشن بنویسید و  هشتگ مناسب انتخاب کنید. همچنین مواردی مانند اینکه چه ساعتی باید محتوایتان را منتشر کنید تا درآمد اینترنتی و …. را یاد بگیرید. یا اگر در سایت هم فعالیت می‌کنید باید مواردی مانند نحوه انتشار در سایت را آموزش ببینید.

2-   استراتژی محتوا

 

این اصل یکی از مهم ترین اصل ها در تولید محتوا در فضای اینترنت است. استراتژی محتوا شامل برنامه شما برای ساختن و ایجاد محتوا به حساب می‌آید. در بحث استراتژی محتوا سه چیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

پرسونای مخاطب

 

طراحی کردن پرسونای مخاطب به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبان خودتان را به طور مشخص تعیین کنید و بر اساس ویژگی‌‌ها و نیاز هایی که مخاطب شما دارد محتوا تولید کنید. تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب خودتان باعث می‌شود که برای مخاطب ارزش خلق شود.

 

شخصیت برند

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در استراتژی خودتان در نظر بگیرید شخصیت برندتان است. شخصیت برند شما متشکل از تمامی اهدافی که در کسب‌وکارتان دارید، ارزش‌های کسب‌وکار شما که به آنها پایبند هستید، تصویری که دوست دارید در ذهن مخاطب خلق کنید و … . شما باید به طوری تولید محتوا کنید که تمامی این موارد را در محتوایی که برای مخاطبین خودتان تولید می‌کنید در نظر داشته باشید.

 

نقشه راه مسیر

یکی دیگر از مواردی که در استراتژی محتوا و راه های درآمد اینترنتی حائز اهمیت است داشتن نقشه راه است. شما باید کلمات کلیدی که قرار است برای آنها مقاله تولید کنید را مشخص کنید و برنامه ریزی کنید که در چه زمانی می‌خواهید برای این مخاطبین خودتان محتوا تولید کنید. همچنین شما باید یک تقویم محتوایی برای خودتان درست کنید و ساعات انتشار محتوا، بستر انتشار محتوا و محتوایی که قرار است در آن زمان منتشر کنید را مشخص کنید. برای مثال شما قرار است در روز یکشنبه ساعت ۹ شب برای پیج اینستاگرام محتوایی درباره بورس بگذارید.

مقاله مرتبط:راهکار افزایش درآمد

فروش

 

مهارت فروش یکی از مهم ترین مهارت ها در هر کسب وکاری است. شما باید مهارت های فروش و تبدیل مشتریان راغب به خریدار را به خوبی یاد بگیرید.

در نهایت به شما پیشنهاد می دهیم که آموزش ببینید و مهارت‌هایی که گفتیم را به خوبی یاد بگیرید و کسب وکار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.همچنین شما می توانید وارد حوزه بورس شوید و از طریق اصول تحلیل بنیادی درآمد زایی کنید. 

راه‌ انداختن کسب‌وکار اینترنتی بهترین گزینه برای افرادی است که در حال تجربه کردن شغل کارمندی هستند و دوست دارند که درآمد خودشان ر ا افزایش دهند.

یکی از اتفاقاتی که خواسته یا ناخواسته باید آن را بپذیریم این است که بیشتر کارمندان از درآمد و شرایط کاری خودشان ناراضی هستند و مدام دوست دارند که کسب‌وکار خودشان را راه اندازی کنند و بستر اینترنت آماده این تقاضا می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: