تئوری امنیت به امنیت یعنی چه؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اما تئوری امنیت به امنیت به ما چه می‌گوید؟

 

این تئوری امنیت به امنیت می گوید. که شما از چه طریقی خواهید توانست که در کنار کارتان یک کار دیگر هم راه اندازی کنید و پس از آن سعی کنید که در مدت زمان کمی کار اول خودتان را رها کرده و به ادامه دادن کاری که برای خودتان راه اندازی کردید توجه کردید. در تئوری امنیت به امنیت قرار است که شما پس از زمان کاریتان یک کار دیگری را شروع کنید و سعی کنید که خودتان را در آن تقویت کنید تا روزی به قدری پیشرفت کند که دیگر کار اول خودتان را رها کنید.

اتفاقا این تئوری یک مزیت دیگری هم علاوه بر اینکه خیال شما را راحت می‌کند دارد و آن هم این است که به شما این امکان را می‌دهد که از کارتان اولتان برای سرمایه گذاری روی پروژه خودتان سرمایه گذاری کنید و قسمتی از حقوقی که دریافت می‌کنید هر چند خیلی کم به کار خودتان اختصاص دهید و روی آن خرج کنید.

برای اینکه این تئوری را در زندگی خودتان اجرا کنید یکی از راحت‌ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که برای راه اندازی کار دومتان، چون قرار است بعد از ساعت کاریتان باشد از کسب‌وکار های اینترنتی استفاده کنید.

 

 

منظور ما از کسب‌وکار های اینترنتی و درآمد اینترنتی تمام فضاهای مجازیست که می‌توانید از طریق‌ آنها فروش انجام دهید. برای مثال پیج اینستاگرام، سایت، کانال تلگرام و یوتیوب و … . شما از طریق تمام این‌ پلتفرم‌هایی که گفته شد خواهید توانست فروش اینترنتی را انجام دهید. اما شما چه چیز ‌هایی را می‌توانید از این طریق به فروش برسانید؟

برخی از شما امکان دارد که تخصصی را داشته باشید و بتوانید آن را به دیگران آموزش بدهید و می‌توانید محتواهای خوبی تولید کنید و سعی کنید که در پلتفرم‌هایی  که گفته شد، آن را در اختیار مردم قرار دهید یعنی آن چیزی را که به طور کامل بلدید را به صورت پکیج آموزشی به دیگران انتقال دهید.

دومین راهی که وجود دارد و شما می توانید در تمام فضاهای مجازی از آن استفاده کنید این است که شما یک محصولی را انتخاب کنید و آن را به دیگران عرضه کنید.

برای این کار شما باید سعی کنید که یک تامین کننده مناسب برای خودتان پیدا کنید و سعی کنید که به صورت مشارکت در فروش محصول با او کار کنید. مشارکت در فروش به شما این امکان را می‌دهد که حتی اگر پول زیادی ندارید بازهم این کار را شروع کنید.

در این روش شما با کسی که حکم تامین کننده را دارد توافق می‌کنید که تمام محصولات در دست فروشنده باقی بماند و فقط شما از محصولات او عکس بگیرید و سعی کنید که آن محصولات را در هر فضایی که در اختیار دارید بفروشید و در قبال آن یک سودی دریافت کنید.

همچنین شما می‌توانید در خانه خودتان غذای خانگی درست کنید و در فضاهای مجازی به فروش برسانید.

بلاگر یکی دیگر از راه‌های درآمد زایی از اینستاگرام است.

افرادی که مشغول به کار بلاگری هستند از زندگی خودشان عکس می‌گیرند در پیجشان می‌گذارند و پس از مدتی از طریق مبحث بازاریابی محتوا و کپشنی که می‌نویسند و تبلیغاتی که می‌کنند پیج خودشان را رشد می‌دهند و وقتی که این کار را انجام دادند نوبت به تبلیغات می‌رسد و درآمد آنها تازه شروع می‌شود.

جالب اینجاست شما هر کاری که می‌کنید می‌توانید در آن حوزه به یک بلاگر تبدیل شوید.

همچینین شما می توانید علاوه بر بلاگر به واینری هم مشغول شوید. کلمه واینر در اصطلاح به معنای این است که شما با ساختن کلیپ‌های طنز و خنده دار تلاش کنید به شاد کردن مخاطبان خودتان بپردازید و سپس وقتی پیج شما به حد کافی رسید تبلیغات پیج‌های دیگر را انجام دهید.

همچنین شما اگر مهارتی بلدید می‌توانید به دیگران خدمات بدهید. برای مثال شما در رشته روانشناسی تحصیل کرده می‌توانید برای مخاطبین خودتان محتوای روانشناسی تولید کنید و خدمات مشاوره به آنها بدهید.

مواردی که برای شما بیان کردیم تنها مثال‌هایی ساده بودند برای اینکه ببیند شما چه کارهایی را می‌توانید انجام دهید. اینترنت و فضای مجازی بهترین فرصت هستند که شما در کنار کار خودتان، کسب و کار جدیدی را شروع کنید بدون اینکه بخواهید اجاره بپردازید و یا جنس انبار کنید.

.

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: