4 مرحله برای ایجاد یک برچسب عنوان مناسب SEO
نوشته شده توسط : نت ویر

4 مرحله برای ایجاد یک برچسب عنوان مناسب SEO

 

گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال عوامل متعددی برای درک کیفیت و موضوع صفحه هستند و شما می توانید با یک برچسب عنوان بهینه شده به نقطه شماره یک نتیجه جستجو نزدیک شوید. از آنجایی که تگ‌های عنوان متا نقش برجسته‌ای در سئو دارند، دانستن اینکه چگونه از آنها برای رتبه ‌بندی بالاتر استفاده کنید مفید است. این چهار مرحله را بررسی کنید تا بتوانید شروع به ایجاد برچسب ‌های عنوان موثر و مناسب سئو کنید.

1.      یک عنوان اصلی ایجاد کنید

 

موتورهای جستجو به دنبال تگ های عنوان منحصر به فرد و دقیق برای هر صفحه در سایت شما هستند. و خطری که برخی با آن مواجه می شوند استفاده از عناوین تکراری برای صفحات مشابه است و این می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند. به عنوان مثال، اگر چندین صفحه در سایت خود را با برچسب “مقرون به صرفه ترین کالاها – اکنون بخرید” عنوان کنید، مشتریان بالقوه و موتورهای جستجو می توانند در درک اینکه در کدام صفحه بوده اند و به کجا می خواهند بروند، مشکل پیدا کنند.

2.      کلمات کلیدی مرکزی را وارد کنید

 

بسیار مهم است که کلمات کلیدی اصلی خود را در برچسب عنوان سئو خود قرار دهید؛ زیرا عبارات قابل تشخیص در عنوان می توانند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند و استانداردهای موتورهای جستجو را به خود جلب کنند. در صورت امکان، برچسب عنوان خود را با کلمات کلیدی مرکزی خود شروع کنید تا موقعیت ارزشمندی به آنها بدهید. همانطور که مردم به سرعت قضاوت می کنند که روی کدام صفحه در SERP کلیک کنند، یک مرجع کلمه کلیدی اولیه می تواند آنها را به سمت سایت شما بکشاند.

3.      یک قلاب اضافه کنید!

 

برای برچسب عنوانی که به اندازه کافی افراد را جذب کند، به پیامی جذاب یا ویژگی های چشم نواز نیاز دارید. حتی این خط مختصر باید به نقاط درد مشتری بپردازد، و برچسب‌ های عنوان می ‌توانند به روش ‌های مختلف قلاب را ایجاد کنند. احساسات یک قلاب ضروری برای کاربران هدف است و شما می توانید آن را از طریق کلمات توصیفی مناسب وارد مطلب خود کنید.

4.      نام تجاری خود را به درستی تبلیغ کنید

 

تگ عنوان، مکانی عالی برای تقویت برند شما و گسترش آگاهی است. با این حال، مراقب باشید که کجا، چه زمانی و چقدر به برند خود مراجعه می کنید. صفحه اصلی یا صفحه «درباره ما» هر دو مکان‌ های ایده‌ آلی برای تبلیغ قوی نام تجاری شما هستند، اما می ‌توانید صفحات دیگر را با ذکر مختصری از کسب ‌وکار خود به پایان برسانید.

چرا گوگل عنوان من را بازنویسی می کند؟

 

گاهی اوقات، گوگل تگ عنوان یک صفحه را بازنویسی می کند و عنوان خود را در SERP نمایش می دهد. گوگل زمانی این کار را انجام می دهد که معتقد باشد می تواند عنوانی بهتر یا مرتبط تر از عنوان موجود ایجاد کند.

در این صورت گوگل عنوان شما را بازنویسی می کند و به میل خود تغییر می دهد:

  • برچسب عنوان به طور دقیق محتوای صفحه شما را توصیف نمی کند
  • منحصر به فرد نیست
  • پر از کلمات کلیدی است تا جایی که برای کاربران مفید نیست
  • با عبارت جستجو مطابقت ندارد

هیچ روشی برای جلوگیری از بازنویسی برچسب های عنوان شما توسط گوگل وجود ندارد، اما اگر نکات این مقاله را دنبال کنید، احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد. شایان ذکر است که عنوان بازنویسی شده همیشه چیز بدی نیست. به عنوان مثال، اگر صفحه شما برای چندین عبارت رتبه بندی می شود، ممکن است Google از عنوان اصلی یا بازنویسی شده شما استفاده کند، بسته به عبارت جستجو، تا حد امکان با هدف کاربر مطابقت داشته باشد.

برچسب های عنوان و سئوی خود را بهینه کنید

 

بهینه سازی تگ های عنوان یک گام مثبت در ایجاد یک صفحه seo-friendly است که در بالای نتایج جستجو قرار می گیرد. توضیح مختصری در مورد صفحه شما می تواند توجه کاربران را جلب کند و محصولات، منابع و خدمات شما را در معرض دید قرار دهد. هنگامی که سایت خود را بهینه می کنید، خدمات سئو ضروری است.

 





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: