آینده بنیان گذاران دیجی کالا
نوشته شده توسط : نت ویر

آینده بنیان گذاران دیجی کالا : فراتر از مرزها

 

به گفته‌ی برادران محمدی دیجی‌کالا در طول ۱۱ سال اخیر به تمام اهداف تعیین شده دست پیدا کرده است.
این استارتاپ به ترتیب پس از تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران، در نهایت با کسب عنوان بزرگ‌ترین خرده فروشی اینترنتی ایران برای تمام کالاها، گوشه چشمی به ثبت رکورد در مقایسه با رقبای منطقه‌ای داشته باشد.
بنابر آخرین اطلاعات ارائه شده توسط مدیران دیجی‌کالا، این فروشگاه اینترنتی با در اختیار داشتن بیش از 15 میلیون کاربر ثبت نام کرده و 9 میلیون کاربر با تجربه خرید در آستانه‌ی عبور از سوق (Souq) و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه از نظر فروش است.
البته این تنها رکوردی نیست که دیجی‌کالا موفق شده تا در بازه‌ی منطقه‌ای به دست بیاورد؛ مرکز پردازش دیجی‌کالا واقع در جاده‌ی فتح مساحتی ۵۰ هراز مربعی داشته و بزرگ‌ترین مرکز پردازش کالا در خاورمیانه است.
برای درک بزرگی این مرکز پردازش کافی است تا بدانیم که طول نوار نقاله‌ی (Conveyor) بکار رفته در این مرکز نزدیک به ۲ کیلومتر است.
براساس آمارهای ارائه شده توسط بنیان گذاران دیجی کالا  انبار دیجی‌کالا برای ۴ میلیون کالا ظرفیت داشته و امکان پردازش بیش از ۳۰۰ هزار کالا را فراهم آورده است.

به گفته بنیان گذاران دیجی کالا ،برند آن ها  به عنوان یک برند ملی و استارتاپ موفق داخلی در نظر دارد تا وارد بازار کشورهای خاورمیانه شود.
به‌طور حتم ورود این کسب و کار و سایر استارتاپ‌ و کسب و کارها به بازار‌ کشورهای همسایه می‌تواند اقتدار کشورمان را در منطقه‌ی خاورمیانه به مراتب افزایش دهد.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار موفق 

دیجی‌کالا به عنوان یک برند ملی و استارتاپ موفق داخلی در نظر دارد تا وارد بازار کشورهای خاورمیانه شود.

به‌طور حتم ورود این کسب و کار و سایر استارتاپ‌ و کسب و کارها به بازار‌ کشورهای همسایه می‌تواند اقتدار کشورمان را در منطقه‌ی خاورمیانه به مراتب افزایش دهد.

نقشه راه مالک دیجی کالا :

 

نکته‌ایی که مسیر رشد و پیشرفت بنیان گذاران دیجی کالا را ارزشمند و طلایی کرده، تیزهوشی در کشف فرصت‌ها در دل نیاز جامعه در تمام طول راه طی شده، تا به اینجای کار بوده است.
مالک دیجی کالا با تیز هوشی، نیاز جامعه را خیلی خوب درک و تشخیص دادند و البته نکته مهم دیگر اجرای ایده است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، که اگر شاهد چنین درخششی هستیم قطعا مشروط به تلاشی بی‌وقفه از سوی بنیانگذاران این مجموعه موفق است.
قطعا در این مسیر خیلی سختی کشیده اند،قطعا با چالش های مختلفی روبرو شدند که شاید هر کدام از این چالش ها ،یک کسب و کار را به سمت سقوط بکشاند، اما بنیان گذاران دیجی کالا  سعی کردند به جای اینکه از ادامه دادن دست بکشند،همان چالش را تبدیل به یک فرصت کنند.

برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.
جف بزوس

و در آخر :

 

بنیان گذاران دیجی کالا  در خانواده پرچمعیت در منطقه جنوب شهری تهران به دنیا آمده‌اند، در طول رشد و پرورش خود هیچ‌گاه امکانات خاص و ویژه‌ایی نداشتند، هزینه زیادی برای آموزش صرف نکردند ولی در ادامه شاهد رشد و پیشرفتی بودیم که همگان را تحت تاثیر قرار داده است.
زمانی که دقیق تر به اطرافمان نگاه می کنیم ،متوجه می شویم که در این سرزمین افراد زیادی هستند که با حداقل امکانات دست به کار آفرینی زدند ،افرادی که در ابتدا امکانات زیادی نداشتند و به اصطلاح از صفر شروع کردند مانند بابک بختیاری،ماهان تیموری و …
این افراد هیچ گاه از اهدافشان کوتاه نیامدند، در صورتی که قطعا در این راه،چالش های بسیار متفاوت و سختی را گذرانده اند اما تنها به پیشرفت فکر کرده اند.
دقیقا به همین علت است که الان افرادی مانند : بنیان گذاران دیجی کالا ،بابک بختیاری ،ماهان تیموری و …
توانسته اند با کارآفرینی که انجام داده اند ،برای چند صد نفر اشتغال زایی کنند. این افراد در کسب و کارشان لحظات سخت زیادی داشتند ،لحظاتی بوده است که شاید بسیار خسته از راهی بودند که باید به تنهایی می پیمودند ،اما با تمام وجود به مسیر ادامه دادند.

پیشنهاد ما به شما:راه اندازی کسب و کار





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: