صاحبان دیجی کالا چه کسانی بودند؟
نوشته شده توسط : نت ویر

حمید محمدی و سعید محمدی – صاحب دیجی کالا

 

حمید محمدی و سعید محمدی چه کسانی هستند و چگونه توانستند چنین کسب و کاری را راه اندازی کنند. با این تفاسیر می‌توان از دیجی‌کالا  با مدیریت موسس دیجی کالا – به عنوان یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های کنونی ایران نام برد که در یک دهه اخیر قدم به قدم پیشرفت کرده و با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف توانسته در حال حاضر تبدیل به بزرگترین خرده فروشی اینترنتی خاورمیانه شود.

بسیاری از کسب و کارهای موفق دارای صاحبانی هستند که با اقدام های ساده ای شروع کرده اند  و توانسته اند قد به قدم پیشرفت کنند و به موفقیت دست پیدا کنند . یکی از این افراد مالک دیجی کالا است . این کسب و کار که با همکاری دو برادر شروع شد و هم اکنون یکی از برندهای معروف ایران شده است.

پیشنهاد ما به شما:راه اندازی کسب و کار

آن ها با یک وب سایت شروع کردند و کمک کم به این فکر افتادن که محصولاتی را در وب سایت خود به فروش برسانند که در نهایت در این کار موفق شدند و بدین ترتیب  کسب وکار دیجی کالا به وجود آمد.

دیجی‌کالا موفق شده تا به مستعدترین استارتاپ کشور تبدیل شود؛ به طوری که به گفته‌ی موسسین این استارتاپِ رو به رشد، دیجی‌کالا فاصله‌ی بسیار اندکی با رسیدن به ارزش یک میلیارد دلاری دارد تا رکورد جدیدی را در میان استارتاپ‌های ایرانی به نام خود ثبت کند.

دیجی‌کالا طی دو، سه سال اخیر به پربازدیدترین فروشگاه خرده فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شد، حال آنکه شتاب رشد بالای این استارتاپ ایرانی ،روند صعودی خود را ادامه می‌دهد، حمید محمدی و سعید محمدی به عنوان بنیانگذاران دیجی‌کالا امیدوار هستند تا این روند ادامه‌یافته و طی ماه‌های آینده شاهد تبدیل شدن دیجی‌کالا به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا از نظر فروش باشند.

موسس دیجی کالا ،خود را در بستری آغاز کرد که در دهه هشتاد شمسی نیاز به وجود چنین امکاناتی در میان جوانان کاملا احساس می‌شد، و البته که سن و سال جوان موسسین این شبکه فروش اینترنتی محصولات گویای این حقیقت است.

حمید محمدی و سعید محمدی

 

برادران محمدی

 

حمید و سعید محمدی در اسفند ماه سال 1358 در محله ابوذر تهران و در خانواده ایی پر جمعیت متولد شده‌اند. مادر خانه دار و پدر به شغل نانوایی در نانوایی خودش مشغول بود.
خانواده‌ایی با 11 فرزند که از لحاظ سطح درآمدی و تحصیلات پدر و مادر بسیار معمولی بودند، ولی سبک زندگی متمایز از بافت اجتماعی منطقه سکونتشان، از آنها خانواده‌ایی تحصیلکرده که پدر و مادر به تحصیل اهمیت بسیاری می‌دادند،ساخت.

 

 

حمید و سعید محمدی دوره ابتدایی را با هم در همان محله ابوذر در یک مدرسه گذراندند، ولی حمید دوره راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی شهرری طی نمود و سعید در مدرسه نمونه ‌دولتی ابن ‌سینا، در میدان قزوین دوران مدرسه را سپری کرد و در نهایت هر دو در پایان دوره متوسطه دیپلم ریاضی گرفتند.

 

حمید محمدی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیر و سعید محمدی در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات، تحصیلات کارشناسی خود را به پایان رساندند.
در ادامه هر دو موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته MBA شدند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار موفق





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: