استراتژی بلند مدت سرمایه گذاری در بیت کوین
نوشته شده توسط : نت ویر

تحلیل قیمت بیت کوین به ریال

 

همانطوری که به شما قبلا گفتیم، قیمت بیت کوین کاملا به صورت لحظه‌ای در بازار تعیین میشود و هیچ قیمتی را نمیشود به عنوان قیمت ثابت بیت کوین، ارائه کرد. پس برای اینکه شما یه درک درستی از قیمت بیت کوین داشته باشید و بتوانید نحوه تبدیل بیت کوین به ریال و تومان  رو انجام بدید، باید تحلیل قیمت بیت کوین رو هم داشته باشید.

یک مثال ساده بخواهم برایتان بزنم، باید بگویم که تو همین چند ماه اخیر، وقتی که کرونا همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داد، قیمت بیت کوین، به شدت نزولی شد و دوباره این روزها، دارد مسیر صعودی پیدا میکند. اما مسئله اینجاست که اگر شما بدون اطلاع از قیمت بیت کوین و نحوه‌ی محاسبه  و تبدیل بیت کوین به تومان و ریال، وارد این سرمایه گذاری می‌شدید، تا الان ممکن بود که ضرر‌های بسیاری را متحمل می شدید.

پس اگر تحلیل قیمت بیت کوین را بلد باشید، میدانید که در کف قیمتی باید ورود کنید و در سقف قیمتی بفروشید.

پیشنهاد ما به شما: ایده پولساز

استراتژی خرید بیت کوین به ریال

 

محاسبه بیت کوین  کاری نیست که شما بخواید هر روز برید انجام بدید و ببینید که دارایی هاتان چقدر رشد داشته. چون اصولا در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت‌ها در طول روز در یک بازه‌ی متداولی نوسان می‌کنند و این استراتژی شماست که میزان ارزش سرمایه‌ی شما را مشخص میکند.

مثلا اگر شما میخواهید به طور نوسانی با بازار بیت کوین کار کنید، دیگر نیازی به نحوه محاسبه بیت کوین به تومان ندارید. کافیه که بدانید ،در چه قیمتی بیت کوین را به دلار خریداری کردید و محاسبه کنید که چند درصد یا چند دلار سود کردید.

یعنی شما باید به جای اینکه مبنای کارتان رو بر روی محاسبه بیت کوین به ریال بگزارید، فقط روی سود یا ضرری که توی بازار داشتید، حساب باز کنید و یک محاسبه ذهنی داشته بر اساس قیمت روی نمودار داشته باشید.

استراتژی بلند مدت سرمایه گذاری در بیت کوین

 

اما ما یک استراتژی بلند مدت هم بر روی بیت کوین داریم که اگر در این نوع استراتژی فعالیت می‌کنید و می خواهید روی بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید، کافی هست که بیت کوین را در کف قیمتی خودش در یک هفته و یا در چند ماه اخیر بخرید و بگذارید که یک سال یا دوسال بیت کوین نوسان قیمت خودش را داشته باشد و فقط اخبارش را پیگیری کنید.

و هر زمان که متوجه شدید که نسبت به قیمت دلاری بیت کوین، یک سود چند برابری کردید، بروید و با توجه به قیمت روز بیت کوین، محاسبه بیت کوین به دلار رو انجام بدید. البته این نکته رو هم فراموش نکنید که شما بیت کوین رو موقع خرید، ممکنه که به ریال بخرید، اما بر اساس قیمت دلاریش و نرخ دلار دارید خرید میزنید و این فقط تبدیل قیمت دلار به ریال هست.

یعنی اگر شما بیت کوین رو، با دلار بیست تومنی خریده باشید و بعد قیمت بیت کوین تکون نخورد اما دلار بیاد زیر بیست تومان شما دارید ضرر می‌کنید و اگر بیت کوین را، روی قیمت دلار بیست هزار تومانی خریده باشید و قیمتش تکان نخورده باشد اما دلار برود بالای بیست تومان شما دارید سود می‌کنید.

پس سرمایه گذاری بیت کوین، میتواند یک بازی دو سر برد برای شما باشد. چون هم قیمت خودش رشد دارد و هم قیمت دلار. البته این رو بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در بازار سرمایه انجام دادیم، به شما نوید میدهیم.با این حساب شما می توانید به خود پاسخ دهید که کجا سرمایه گذاری کنم .

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

حرف آخر

 

این روزها بازار سرمایه هم داره به سمت مدرن شدن پیش میرود. با این وجود محاسبه بیت کوین به ریال می تواند برای شما جذاب باشد. یعنی شما اگر در بازار سرمایه روند مدرنی داشته باشید و سرمایه گذاری خودتان را مدرن‌تر کنید، طبیعتا میتوانید به سرمایتان سود بیشتری هدیه بدهید. بیت کوین هم یکی از اون سرمایه گذاری‌های مدرن هست که اگر از امروز شروع کنید، مطمئن باشید تا چند سال دیگه حداقل یکی دو برابر به پولتان اضافه کردید.

 





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: