صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال
نوشته شده توسط : نت ویر

 

اما پیدا کردن یک صرافی معتبر در ایران، باعث میشود که همه‌ی مشکلات کاملا برطرف بشود. اول از همه اینکه شما وقتی به یک صرافی مطمئن می رسید، خیالتان راحت می شود که هر زمان که بخواهید می توانید با ریال خودمان خرید کنید و هر زمان که بخواهید هم می توانید به ریال برداشت کنید.

مبنای محاسبه سایت‌ها و صرافی‌های آنلاین هم این می باشد که قیمت لحظه‌ای دلار را لحاظ می‌کنند و بر طبق اون خرید و فروش را انجام می دهند. پس دیگر اینجا هیچ مشکلی برای طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال ندارید و می توانید این کار را انجام دهید.

یک خوبی دیگه‌ای هم که هست این می باشد که وقتی که شما از یک صرافی داخلی خرید می‌کنید، خیالتان راحت هست که همه پنل شما فارسی می باشد، هر زمان که به مشکلی خوردید میتوانید تیکت بزنید یا تماس بگیرید و مشکلتان را برایتان حل می کنند.

احراز هویت

 

بر اساس قانون کشور ما، هر فعالیت ارزی که از طریق صرافی‌ها انجام میشود باید از طرف خریدار یا فروشنده احراز هویت صورت بگیرد. البته احراز هویت هم کار سختی نیست. همان جوری که شما میروید بانک و میخواهید یک کار بانکی انجام بدهید، کارت ملی نشان می دهید.

در صرافی‌ها هم همینطوری باید احراز هویت کنید. البته این خودش یک نکته‌ی امنیتی محسوب می شود که شما وقتی احراز هویت می شوید امنیت خاطر بیشتری هم از سوی صرافی و هم از سوی شما به وجود می آورد.

برای احراز هویت هم نیاز نیست کار سختی انجام بدید. یک عکس از خودتان می خواهید، کارت ملی و کارتی که با آن دارید معامله انجام میدهید. وقتی این روند را طی می کنید، حساب کاربریتان فعال می شود و می توانید به هر اندازه‌ای که می‌خواهید ارزهای  دیجیتال بخرید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال

 

آخرین مرحله هم که طبیعتا مربوط می شود به جایی  که شما باید ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بودجه خودتان را ببینید. و با توجه به بودجه‌ای که دارید، بهترین ارز دیجیتال را برای خرید انتخاب کنید.

البته به این نکته هم توجه کنید که شما برای خرید ارزهای دیجیتال ، اول از همه باید آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال دیده باشید و بدونید که چه نقطه‌ای ورود یا خروج کنید. البته با کمی تجربه، می‌توانید یک تحلیل چشمی داشته باشید روی نمودار و خرید یا فروش خودتان را انجام بدهید.

 

طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال در فارکس

 

یک شیوه‌ی دیگری که ما می توانیم خرید داشته باشیم این هست که از طریق فارکس این کار را انجام دهیم. فارکس یا بازار جهانی سهام، می تواند به ما کمک کند که با استفاده از قدرت تحلیلمان، درست مثل یک نماد بورسی، ارز‌های دیجیتال را خریداری کنیم و از آنها سود بگیریم.

خوبی فارکس این هست که یک بازار دوطرفه است و شما می توانید توی منفی‌ها هم سود بگیرید. چطور؟ به این دلیل که توی بازار فارکس شما نسبت یک ارز به یک ارز دیگر را خریداری می‌کنید. یعنی وقتی می خواهید خرید ارزهای دیجیتال انجام بدهید.

نسبت بیت کوین به دلار را میخرید و این باعث می شود که بازار برای شما دو طرفه باشد و این دو طرفه بودن به شما سود‌های خوبی میدهد. البته این بازار، خیلی پر ریسک می باشد. و توصیه می شود که حتما اول کار آموزش‌های لازم را ببینید و بعد وارد این بازار بشید.

برای خرید و فروش رمز ارزها در فارکس، مراحل خاصی را نیاز نیست طی کنید. کافی هست که به یکی از کارگزاری‌های فارکس در ایران مثل آلپاری برید و یک حساب کاربری باز کنید و بعد واریز پول داشته باشید و کارتان را در فارکس شروع کنید.

برای خرید این ارز هم کافی هست که نماد هایشان را یاد بگیرید. به عنوان مثال وقتی که می‌خواهید بیت کوین خرید کنید و می خواهید در بازار فارکس از طریق نسبت بیت کوین سود بگیرید، باید نماد BTC/USD که نماد بیت کوین به دلار هست را انتخاب کنید و معامله خودتان را انجام بدهید.

معامله در بازار فارکس دو خوبی دارد. یک اینکه شما درآمد دلاری کسب می‌کنید و دو اینکه بازار دو طرفه است و شما می‌توانید هم در روند صعودی و هم در روند نزولی، کسب سود کنید.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار با در آمد دلاری

نتیجه گیری در ارتباط با نحوه خرید ارز های دیجیتال

 

طبیعتا اگر تا اینجا آمدید و به دنبال طریقه خرید ارز دیجیتال هستید، یعنی تصمیم خودتان را گرفتید که در این مورد تحقیق کنید و وارد بازار ارز‌های دیجیتال بشوید. اما چیزی که باید به آن توجه کنید این هست که بازار ارزهای دیجیتال هم مثل هر بازار دیگه‌ای نیاز به آموزش دارد.

بازار رمز ارزها هم درست مثل بازار بورس، طلا، مسکن و… می ماند و اگر شما بدون هیچ اطلاعی وارد این بازار بشوید، به شدت ضرر می‌کنید. چون بر خلاف بورس ایران یا سرمایه گذاری در مسکن، شما در ارز دیجیتال این امکان برایتان وجود دارد که کال مارجین بشوید و پولتان صفربشود.

فرقی نمی کند که چقدر سواد دارید و یا چه قدر در بازارهای مالی بودید. مهم این هست که شما با شرکت در این دوره میتوانید از یک کسی که هیچی از طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال نمی داند، تبدیل به یک تریدر و معامله گر حرفه‌ای و کسب سود از اون بشوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: