طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی آنلاین
نوشته شده توسط : نت ویر

 

برای خرید رمز ارز ، از یک صرافی شما باید مراحل زیر رو طی کنید. ضمنا این رو بگم به شما به این دلیل که نمیشه همه‌ی صرافی‌ها رو بررسی کرد و مسئولیت سنگینی هم داره، من صرفا روش‌ها رو میگم و به هیچ وجه نمیتونم اسم صرافی خاصی رو ببرم.

-1ایجاد یک کیف پول

 

اولین کاری که شما باید برای خرید رمز ارزها انجام بدید این هست که یک کیف پول برای خودتان بسازید. کیف پول چیست؟ و اصلا ماجرای آن از چه قرار است؟ بگذارید با یک مثال کیف پول ارز دیجیتال را برایتان توضیح بدهم.

کیف پول درست مثل حساب بانکی شماست. وقتی شما می‌خواهید مبادلات پولی داشته باشید، دو راه بیشتر ندارید. یا اینکه پول نقد همراهتان باشد یا اینکه بروید یک حساب باز کنید و از طریق شماره حسابی که بهتون می دهند جابجایی پول داشته باشید.

خب توی ارز دیجیتال که به طور کلی هیچ پول نقدی وجود ندارد. یعنی اساس ارز دیجیتال این هست که کاملا آنلاین می باشد و هیچ پول نقدی در کار نیست. خب پس فقط می ماند یک راه و آن این هست که که بروید و از طریق آنلاین یک شماره حساب برای خودتان درست کنید. به همین خاطر است که طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال متفاوت است.

بعد از طریق این شماره حساب، مبادلات پولی داشته باشید.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار جدید

این کیف پول چه شکلیه؟

ببینید اگر بخواهم خیلی راحت به شما بگویم، باید به این نکته اشاره کنم که کیف پول ارز دیجیتال یک آیدی یا شناسه اعتبار به شما می دهد که شما می توانید از طریق این آیدی هر جای دنیا که هستید معاملات ارز دیجیتال خودتان را داشته باشید.  

برای ثبت نام و افتتاح یک کیف پول، شما باید به یک سری سایت‌های خارجی بروید که مستقیما این خدمات رو ارائه میدهند. یادتان باشد  که هیچ سایت ایرانی‌ این کار را برای شما نمی کند و اصولا این بستر در ایران هنوز فراهم نیست.

خب معتبرترین کیف پول‌های دنیا را می توانید از سایت‌های اتمیک والت و تراست والت تهیه کنید. این سایت‌ها معتبرترین سایت‌های جهانی برای باز کردن یک کیف پول هستند و می توانند هم امنیت شما را تامین کنند و هم اینکه به شما این فرصت رو بدهند که با خیال راحت معاملات خرید ارزهای  دیجیتال داشته باشید.

2-پیدا کردن یک صرافی معتبر

 

دومین قدمی که شما برای نحوه خرید ارز دیجیتال باید پشت سر بگذارید این هست که یک صرافی معتبر پیدا کنید. برای پیدا کردن یک صرافی معتبر هم دو تا گزینه جلوی روی شماست. یکی  صرافی‌های داخلی و یکیش صرافی‌های خارجی.

خب من اول یک توضیح کوتاه در مورد صرافی‌های خارجی بدهم و بعد بروم سراغ ایرانی‌ها. برای خرید رمز ارز ها از صرافی‌های خارجی، شما باید به دلار یا به یک ارز معتبر دیگه مثل یورو این خرید رو انجام بدهید و لازمه این کار این می باشد که شما یک حساب خارجی داشته باشید یا اینکه مستر کارت و ویزا کارت داشته باشید و یا اینکه حداقل یک حساب پی پال داشته باشید.

همه‌ی مواردی که بالا براتون گفتم، برای ایران تحریم هست و برای بدست آوردن هر کدام از این حساب‌ها یا باید مقیم کشور دیگه‌ای باشید و یا اینکه باید خیلی هزینه کنید تا همه‌ی این تحریم‌ها رو دور بزنید که اصلا کار مطمئنی نیست.

به همین خاطر میخواهم بگویم که فکر خرید ارز دیجیتال از صرافی خارجی را تا اطلاع ثانوی فراموش کنید. و این قول را هم از من داشته باشید که هر زمان که این شرایط مهیا شد، من در آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برایتان کاملا توضیح میدهم که چطوری و طی چه مراحلی باید  ارزهای دیجیتال را  از صرافی‌های خارجی بخرید.

پیشنهاد ما به شما: کسب درآمد از خانه





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: