کسب و کار های پولساز برای ایده گرفتن
نوشته شده توسط : نت ویر

فعالیت در فضای آنلاین

 

تولید پادکست، راه اندازی سایت، تولید محتوای اینستاگرام و داشتن صفحه لینکدین همگی کار هایی هستند که برندینگ شما را تقویت می کنند.

اگر دوست دارید با افراد زیادی در ارتباط باشید و به آنها خدمت کنید و در عین حال پول خوبی هم به دست آورید حتماً شغل مشاوره را شروع کنید.

طراحی یو آی یو ایکس

 

طراحی یو آی یو ایکس به این دلیل جز ایده های پولساز می باشد که با بهبود رابط کاربری سایت ها باعث می شود که گوگل رتبه آنها را افزایش دهد. از طرفی مخاطبان نیز احساس رضایت بیشتری از سایت خواهند داشت.

اگر احساس می کنید که خلاقیت بالایی دارید، طراحی یو آی یو ایکس یکی از کارهایی است که به شما این امکان را می دهد که درآمد زیادی را کسب کنید.

  گویندگی صدا

 

چه چیزی جذاب تر از یک فرد پولدار خوش صدر می باشد. گویندگی صدا یکی از مهم ترین ایده های پولساز است که می توانید درآمد بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورید. اما برای پول درآوردن از صدای خودتان این نعمت خدادادی بزرگ باید زیرک باشید.

بسیاری از افراد هستند که صدای خوبی دارند اما خودشان را در حوزه خاصی محدود کرده اند. اگر می خواهید درآمد زیادی از این حوزه به دست بیاورید پس از اینکه صدای خودتان را آماده کردید و آموزش های لازم را گذاراندید باید از هر راهی صدای خودتان را به گوش مخاطبان برسانید. در ادامه به معرفی برخی از این روش ها می پردازیم.

تولید پادکست

 

اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید برای آنها تولید محتوا کنید. برای مثال کست باکس یکی از این برنامه ها است. تولید پادکست امروز طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد این طرفداران افزوده می شود.

اگر برنامه شما طرفداران زیادی پیدا کند، به مرور زمان کسب و کار های مختلف به شما تبلیغ می دهند و شما می توانید از طریق این اسپانسرها پول خوبی را به دست بیاورید.

دوبله فیلم و کارتون

 

شاید این روش نتواند درآمد خوبی را برای شما به و جود بیاورد و جز ایده های پولساز نباشد اما از آنجایی که افراد بسیار زیادی عاشق فیلم و کارتون هستند پس از مدتی صدای شما برای آنها آشنا می شود و اسم شما در یاد آنها باقی می ماند.

همین باعث می شود که این افراد به دنبال رسانه های بیشتری از شما باشند تا شاید صدای شما را نیز در آن بشنوند. از طرفی با وجود سایت های مختلف دوبله فیلم، فعالیت به عنوان یک دوبلور به سختی گذشته نیست.

سرگرم کردن مردم

 

یکی از مهم ترین دلایلی که گویندگی صدا را به یکی از ایده های پولساز تبدیل کرده است، سرگرم کردن مردم می باشد. شما می توانید با تولید محتوای خلاقانه برای اینستاگرام فالوور های خودتان را افزایش دهید و به وسیله تبلیغاتی که آن ها را برعهده می گیرید درآمد زیادی را به دست آورید.

همچنین می تواند محتوای خودتان را در یوتیوب نیز منتشر کنید. یوتیوب بسته به بازدید هایی که ویدیوهای شما می خورد و بسته به شرایط جغرافیایی شما به شما پول می دهد.

دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازرایابی شبکه های اجتماعی به دلیل فراگیر شدن کسب و کار های آنلاین از مهم ترین ایده های پولساز به حساب می آید. یک دیجیتال مارکتر وظیفه تبلیغات در سایر سایت ها، تبلیغات گوگل ادز، نظارت بر استراتژی سئو و … را برعهده دارد. دیجیتال مارکتر حرفه ای درآمد های بسیار زیادی را به دست می آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: