برخی ایده های پولساز در حوزه کسب و کار
نوشته شده توسط : نت ویر

عکاسی

 

احتمالاً شما هم جمله تنها صداست که می ماند را شنیده اید. باید به شما بگوییم که صدا تنها نیست و فیلم، متن، عکس و… نیز همراهان صدا در مسیر جاوادنه بودن هستند. عکاسی ایده پولسازی است که  در کنار درآمد بالا امکان زندگی در زمان حال را نیز برای شما فراهم می کند. در زمانی که شما بدون تفکر به هیچ چیزی، تمام حواستان را روی فشردن شاتر در بهترین زاویه ممکن می گذارید، درست همینجاست که در حال زندگی کردن در زمان حال هستید.

اگر به قدری پول ندارید که برای خودتان یک آتلیه راه اندازی کنید،‌ اصلاً نگران نباشید شما می توانید از طریق راه اندازی یک پیج اینستاگرام و قرار دادن محتوای خلاقانه راجع به تصویر برداری، ژست های عکاسی، نمونه کار های خودتان به اندازه کافی مشتری جذب کنید. اگر نمونه کار ندارید می توانید در ابتدای کار از افراد فامیل و دوستان خودتان استفاده کنید و رایگان از آنها عکس بگیرید و آنها را در پیج خودتان قرار دهید.

گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش کسب و  کار های آنلاین، نیاز به تولید محتوا روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که عکاسی از مهم ترین قسمت های تولید محتوای تصویری می باشد  این امکان را فراهم آورده که اگر شما به هر دلیل تمایل به راه اندازی کسب و کارتان را نداشته باشید می توانید در یکی از شرکت ها و یا کسب  و کار های آنلاین به راحتی استخدام شوید و از این طریق به درآمد زایی برسید.

عکاسی ژانر های مختلفی از جمله عکاسی طبیعت، عکاسی نوزاد، عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی، عکاسی خیابانی، عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و… دارد که شما بسته به علاقه و روحیه ای که دارید می توانید یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید و به طور تخصصی در آن حوزه فعالیت کنید.

پس اگر به دنبال یک کسب و کار پولساز و هیجان انگیز هسیتد که در آن با چالش های مختلفی می توانید روبه رو شوید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر آموزش عکاسی را شروع کنید و پس از تحقیقات و با توجه به بودجه تان دوربینتان را بخرید. البته یادمان نرود که علاوه بر هیجان انگیزی و پولسازی، چاشنی جاودانگی را هم به این حرفه اضافه کنیم.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار

مشاوره

 

در زمان جنگ کسانی که مین ها را خنثتی می کردند تاثیر بسیار زیادی بر روی شهید نشدن سربازان داشتند. شاید مشاوران نقشی مشابه را داشته باشند. زمانی که در زندگی با گره هایی مواجه می شویم که خودمان به هیچ طریقی نمی توانیم از پس آن گره بربیاییم، باید از کسی کمک بگیریم که مسیر را قبل از ما رفته و با انواع پیچ  و خم های مسیر آشناست.

اگر شما دوست دارید که سخن های دیگران را بشونید و مانند یک دوست دلسوز و مهربان به آنها کمک کنید احتمالاً می توانید پس از تحصیل در رشته مشاوره و کسب تجربه در این حوزه به یکی از مشاوران خوب تبدیل شوید.

مشاوره یکی از ایده های پولساز است که زمینه های مختلفی از جمله مشاور خانواده، مشاور تحصیلی، مشاور ازدواج و… را در بر می گیرد. در هر کدام از این حوزه های که بروید می توانید در زندگی افراد زیادی تاثیر مثبتی بگذارید.

برای مثال تصور کنید شما به یک دانش آموز راهکارهایی می دهید که می تواند به وسیله آنها خودش را به رویا ی خودش برساند، یا شما به خانواده ای که در حال فروپاشی است کمک می کنید که خودشان را از این وضعیت نجات دهند و با آرامش خاطر بیشتری زندگی کنند.

در این حرفه اگر دانش کافی به همراه برندینگ مناسب داشته باشید می توانید درآمد های بسیار زیادی را کسب کنید. دو راه برای برندینگ وجود دارد:

نوشتن یا ترجمه کتاب

 

در طول سال های اخیر ثابت شده است که اگر شما در هر زمینه ای  که هستید یک کتاب داشته باشید باعث می شوید که افراد به شما به چشم یک متخصص نگاه کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: