ایده های به روز پولسازی در زمینه کسب و کارهای مختلف
نوشته شده توسط : نت ویر

 تورهای گردشگری بین المللی

 

این روزها کمتر کسی وجود دارد که به سفر علاقمند باشد و هدی رستمی را نشناسد..هدی رستمی، جهانگرد ایرانی است که این روزها پس از سالها مطالعه در باب حوزه ی گردشگری،.بزرگترین شرکت مستقل گردشگری در ایران را دارد و به جرئت می توان گفت.که درآمدی بالغ بر چند میلیارد تومان در یک سال را از آن خود می کند.

او کسی است که ایران را به خارج نشین ها معرفی کرده و این باعث شده است که مسافران زیادی رو از کشورهای دیگر به ایران بیاورد.و با ایجاد یک بستر گردشگری مناسب، به درآمد زایی بپردازد..اما این کار، در ظاهر ایده خاصی نداره و هر کسی می تواند آن را انجام دهد،.اما اینکه وی پروژه ای به نام ” فم تریپ ” را راه اندازی می کند.و به صورت مستقل، خارجی ها را با زندگی بافت سنتی ایران آشنا می کند،.ایده ای است که می توان به آن لقب ایده های پولساز رو داد.

اما یقینا او آخرین کسی نیست که در این حوزه می تواند فعالیت کند و حوزه ی گردشگری در ایران آنقدر جای کار دارد که هر کسی می تواند با یک ایده ی نو، به گردشگری داخلی و خارجی در ایران رونق بسیار بدهد. کافیست شما روی موسیقی ایران تمرکز کنید و تورهای موسیقایی بگذارید. یا اینکه روی بازی های محلی ایران تمرکز کنید و بدین وسیله جذابیت هایی رو ایجاد کنید که توریست ها رو به ایران بکشاند و آنگاه شما بتوانید با خدماتی که به آن ها میدهید، کسب درآمد میلیاردی کنید.

راه اندازی کسب و کار قهوه

 

راه اندازی کسب و کار قهوه می تواند جزو ایده های ناب اقتصادی در حال حاضر باشد. شما اگر بتوانید تمام توان و تمرکز خود را در این حرفه بگذارید می توانید از این ایده پولساز ،درآمد بسیار خوبی به دست بیاورید.

تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا محسوب می شود. حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود.

با توجه به اینکه مصرف روزانه قهوه ،روز به روز در حال افزایش است ،می توان این ایده را ،ایده ای پر سود در نظر گرفت. طبق گزارشاتی که گرفته شده است :تهرانی ها روزانه نزدیک به 2 تن قهوه مصرف می کنند.

بازار قهوه در ایران در حال رشد و توسعه است ،برای مثال کافی است به این مسئله توجه کنید که 5 سال پیش چند قهوه فروشی در محله شما بود و الان چند تا شده؟

اما نکته ای می بایست به آن توجه کنید این است که اگر پول کافی دارید ،برید و کافی شاپ بزنید و اگر پول زیادی ندارید ،بروید و مغازه قهوه فروشی بزنید که به مراتب سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد ،اما درآمد کمتری هم نسبت به کافی شاپ دارد.

بهترین راه حل؟

در حال حاضر اگر سرمایه اولیه کمی دارید ،بهترین راه برایتان راه اندازی کافه تریا هست.

پیشنهاد ما به شماایده های پولساز

 

کافه تریا به زبان ساده می شود کافه سرپایی. یعنی کافه ای که مشتری ها قهوه خود را می‌گیرند و می‌روند.البته ممکن جای کمی هم برای نشستن داشته باشد، اما مثل کافی شاپ بزرگ نیست.برای راه اندازی کافه تریا، یک مغازه 15 الی 25 متری کافی است.به کافه تریا، تیک اوی (Take away) هم می گویند.

تجهیزات کافه تریا، همان تجهیزات کافی شاپ است. اما هم مغازه اش کوچکتر است و هم می‌تواند قهوه خشک هم بفروشد.اما درآمد اصلی کافه تریا از سرو قهوه است، نه از فروش قهوه

درآمد کافه تریا در حال حاضر،روزانه بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد و شما می توانید ماهانه درآمدی 15 تا 30 میلیون تومان داشته باشید.

راه اندازی پت شاپ

 

همانطور که همه ما میبینم امروزه نسبت به ۱۵ تا ۲۰ سال قبل علاقه مردم به داشتن و نگه داری انواع حیوانات مثل سگ و گربه بسیار بیشتر شده است. به دلیل اینکه انسان ها روز به روز بیشتر در فضای مجازی غرق می شوند، احساس تنهایی بیشتری وجود آنها را فرا می گیرد. چون هرچه می گذرد می بینند با شخصی به صورت حقیقی ارتباط ندارند. پس با این وجود علاقه مردم روز به روز به خرید و تربیت حیوانات خانگی از این هم بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم به حیوانات علاقه دارید اما تحصیلات آکادمیک برای راه اندازی یک مرکز دامپزشکی را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که یک پت شاپ برای خودتان راه اندازی کنید و در آن جا انواع وسایل مورد نیاز حیوانات از جمله غذای آنها، وسایل تشویقی، مکمل های دارویی، انواع باکس و لباس های مختلف برای حیوانات و…. را به فروش برسانید.

این کار به خودی خود درآمد خوبی دارد، شما می توانید با راه اندازی یک پیج علاوه بر پت شاپ خودتان درآمد خودتان را چندین برابر افزایش دهید.

اگر در مغازه بزرگی کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید می توانید قسمتی را برای نگه داشتن و تفریح کردن حیوانات انتخاب کنید. بسیاری از مردم در سفر هایی که می روند امکان حمل سگ و گربه های خودشان را ندارند. در این شرایط می توانند این حیوانات را به شما بسپارند تا شما از آنها محافظت کنید. این یکی دیگر از راه های افزایش درآمد می باشد.

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

تولید محتوا:

 

نمی توان از ایده های پولساز صحبت کرد واشاره ای به تولید محتوا نکرد. با وجود دنیای اینترنت و فضای مجازی،‌تولید محتوا جز مشاغل پولساز می باشد. شما با داشتن یک کامپیوتر می توانید پروژه بگیرید و برای سایت های مختلف محتوا تولید کنید. همچنین با داشتن دوربین و سایر وسایل تولید محتوا می توانید برای پیج های اینستاگرام محتوا تولید کنید. به یاد داشته باشید برای اینکار بهتر است که خودتان یک سایت یا یک پیج داشته باشید که مشتریان بتوانند نمونه کارهای شما را در آنجا مشاهده کنند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: