معرفی چند ایده پولساز برای کسب و کار جدید
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی ایده های پولساز

 

تیم آموزشی ماهان تیموری، همیشه یک هدف بزرگ داشته است.و آن معرفی فرصت هایی برای رسیدن به یه زندگی بهتر و ثروتی که حاصل ایده های پولساز بوده است..در ادامه شما رو با چند ایده ی پولساز آشنا می کنیم تا که بتوانید.یک شمای کلی از مسیر راه ایده های خلاقانه پولساز در ذهن داشته باشید.یکی از این افراد پولساز و ایده پرداز دنی بلیزر می باشد.

 

استراتژیست تولید محتوا

 

گردشگری تجربه محور

 

تاسیس مجموعه ی آموزشی آنلاین

 

حدود بیست سال پیش ، که هیچ کس حتی فکر نمی کرد روزی اینترنت تا به این حد همه گیر شود،.یک خانم 40 ساله تصمیم می گیرد،.سایتی رو افتتاح کند که از طریق آن به مردم خدمات آموزش آنلاین ارائه دهد. خانم لیندا وینمن، موسس شرکت آموزشی لیندا، که هم اکنون بزرگترین بستر تولید محتوا.و آموزش های آنلاین است.همچنین خوب است بدانید که یکی از راه های پول در آورن از تلگرام  آموزش آنلاین از طریق تلگرام می باشد.

  

تنها با استفاده از یک ایده پولساز،.یعنی ایجاد بستری آنلاین برای آموزش همگانی توانست در کمتر از پنج سال یه تحول بزرگ.در سیستم آموزشی دنیا ایجاد کند و میلیون ها دلار ثروت کسب کند. امروزه در ایران چندین بستر آموزش آنلاین وجود دارد،.اما هیچ کدام از این بسترها، تا به امروز نتوانسته اند آنطور که باید.و شاید برای جامعه ی فارسی زبان،.کاربردی باشند. شاید این ایده ی پولساز،.همان چیزی باشه که شما باید به دنبال آن باشید.

 

پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار پردرآمد

 

فرقی نمی کند که چه شغلی دارید،.شما می توانید یک دانشجو باشید که با همکاری دیگر دوستانتان یه بستر آموزش آنلاین افتتاح کنید.و یا یه معلم بازنشسته که دوست دارید تجربه ی سالیان سال خودتان رو در بستر اینترنت به اشتراک بگذارید. این را در ذهن داشته باشید که کمتر از چند سال دیگر، بستر آموزش در ایران با تحول بزرگی روبرو خواهد شد.و اولین نشانه های آن در آموزش آنلاین ظهور می کند..پس این از اولین ایده های پولساز ما.

 

تولید غذاهای ارگانیک

 

افزایش میزان بیماری های خطرناک مثل سرطان در ایران یکی از هشدارهایی است که دولت و جامعه را به فکر انداخته است.که اصلاحی در سیستم غذایی مردم به وجود بیاورد..همانطور که اطلاع  دارید غذاهای ارگانیک و طبیعی،.یکی از راه های پیشگیری و اصلاح سیستم خورد و خوراک جامعه می باشد و این درحالی است که هنوز پس از سالها بررسی این طرح و حمایت های مستمر دولت،.مجموعه های کمی در این حوزه فعالیت کرده اند.

تولید غذاهای ارگانیک، یکی از آن ایده های پولساز است که بستر آن در ایران کاملا وجود دارد و می توان با کمترین سرمایه آن را راه اندازی کرد.

 

پیشنهاد ما به شماجدیدترین ایده های پولساز

 

.البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر فروش در ایران،.با توجه به مشکلات کشورهای همسایه در زمینه ی تامین غذاهای طبیعی به دلیل مسائل سیاسی گوناگون،.می توان تولیدات انجام شده در کشور را نیز به دیگر کشورهای همسایه صادر کرد و کسب درآمد دلاری نیز داشت. برای دست یافتن به ایده های پولساز در زمینه ی تولید مواد غذایی ارگانیک،.کافیست کمی مطالعه کنید و به چند مرکز آزمایشگاهی در حوزه ی خوراک و کشاورزی سر بزنید.

آموزش های لازم را ببنید و بعد با کمترین سرمایه و حمایت های مستمر دولت،.یک کسب و کار بسیار پولساز را شروع کنید..خوبی این دسته از کسب و کارها این هست  که هیچ گاه نیاز مصرفی آن ها کم نمی شود. در واقع خوراک چیزی است که همیشه طرفدار دارد و در صورتی که محصول خوبی تولید کنید و مردم به سمت آن اقبال داشته باشند، کم کم کسب و کارتان به سمت شرکت های بزرگ هم میل می کند و بسیاری از برندهای معتبر،.از شما محصول اولیه تهیه می کنند و این باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی،.هم به یک ثروت بزرگ دست پیدا کنید و هم کسب و کارتان رو هر روز گسترده تر کنید.

 

 

ولی پیش از هر چیز باید باور کنید که همه چیز از کاشتن اولین بذر شروع می شود..شاید یک مدت صبر نیاز داشته باشید،.اما وقتی که گردونه ی تولید شما و چرخه ی فروش شما ایجاد بشه،.درآمدی کسب می کنید که شرکت های بزرگ برای کسب آن درآمد باید سالیان سال مسیر برند سازی را طی کنند. این ویژگی یک ایده ی پولساز است  ایده های پولساز،.مسیر رسیدن به موفقیت و تجارت را به شکل معجزه آسایی کوتاه می کنند و راه رسیدن به ثروت رو هموار می سازند.

 





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: