عمل بینی چه تاثیری بر زیبایی دارد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

عمل بینی

در خلال عمل بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

عمل بینی می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد. اگر شما بیهوشی موضعی را انتخاب کنید ،باید آماده باشید که صدای کار کردن دکترتان بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنوید.

جراحی بینی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات هم ممکن است بیمار یک شب در بیمارستان یا محل جراحی بستری شود.

عمل زیبایی بینی

دکتر زیبایی جراحی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است .

از گذشته تا به امروز شکل ظاهری افراد تاثیر بسیاری در اعتماد به نفس آنها داشته است و روزانه تعداد زیادی از سلبریتی ها و افراد مشهور برای حفظ یا تغییر شکل ظاهری خود دست به جراحی های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی می زنند.

آنها برای حفظ موقعیت، اعتماد به نفس و چهره ی محبوبی که از خود در ذهن طرفدارانشان ساخته اند، به جراحی های زیبایی پناه می برند.

امروزه به ندرت می توان فرد مشهوری را یافت که جراحی زیبایی انجام نداده باشد.

بی شک تغییر ویژگی های فیزیکی می تواند چشم انداز فرد را نیز از زندگی تغییر دهد.

به طور کلی پس از جراحی های زیبایی احساس شادی بیشتری می کنید و بیشتر روی آینده، حرفه و شغلتان متمرکز شوید زیرا نقصی که قبل تر حواستان را از اهدافتان پرت می کرد، دیگر وجود ندارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 1338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: