ریباندینگ مو چگونه انجام می شود
نوشته شده توسط : نت ویر

افرادی هستند که بطور ژنتیکی و طبیعی جنس موهایشان فر و مجعد است واز آنجایی که این دسته از موها نیاز به مراقبت و حفاظت بیشتری نسبت به موهای لخت دارند، نگهداری و مراقبت از موی فر برای خیلی از افراد سخت و دشوار است از این رو پیشنهاد ما برای این دسته از افراد صافی مو به روش ریباندینگ می باشد.

ریباندینگ مو چیست؟

ریباندیگ مو یا اسم دیگرش صافی مو به روش ژاپنی می باشد که وظیفه صاف کردن موها را برعهده دارد و تقریباً ۸۰ درصد به ما صافی را می دهد اما فقط روی موهای کاملاً طبیعی و صدرصد طبیعی انجام می شود. یعنی اگر موی شما قبلا رنگ و مش شده است یا کار موادی روی مو انجام شده است دیگر نمی توان کار ریباندینگ را با محصولات ریباندیگ صافی را روی مو انجام دهیم.

مزایای ریباندینگ مو

صاف نگه داشتن موها بصورت مادام العمر

عدم بازگشت به حالت فر و وز حتی در اثر خیسی و رطوبت

همیشه و در همه جا مرتب و حالت دار

عوارض ریباندینگ مو

خشک شدن موها که حتما باید از نرم کننده های مو استفاده شود

هر ۶ ماه یکبار نیاز به چک کردن دارد

فقط برای موهای تیره رنگ و طبیعی قابل استفاده است

بعد از انجام ریباندینگ مو  مو فرم و حالت نمی گیرد

ریباندینگ یا کراتینه

صافی مو با کراتین احیاء هم روش رایج دیگری برای صافی مو می باشد که مزایا و معایب خودش را دارد. تنها تفاوت ریباندیگ و کراتینه  در این است که در روش کراتینه مو هیچ تغییری در ساختار مو وارد نمی شود و ۸۰ درصد صافی و ۸۰ درصد احیاء تضمینی دارد. اما در روش ریباندینگ با تغییر و از بین بردن ساختار گوگردی مو باعث صافی مو می شود این روش هم صدرصد تضمینی است.

اگر دوست دارید بعد از صاف شدن موهایتان را حالت دار و دکلره کنید از کراتین احیاء کننده مو می توانید استفاده کنید اما دوام حداکثری آن ۶ ماه می باشد. ولی اگر دنبال این هستید که برای همیشه با فر بودن موها و روشن بودن موها خداحافظی کنید ریباندینگ مو روش مناسبی است.

کسانی که دوست دارند آموزش ریباندینگ مو را ببینند می توانند به قسمت دوره های آموزش آرایشگری مراجعه کنند و در قسمت آموزش کار با مواد با ثبت نام می توانند نحوه انجام کار این محصولات را دقیقا یاد بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: