مشاغل خانگی پردرآمد به عنوان شغل دوم
نوشته شده توسط : نت ویر

معرفی مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان یکی از آن مواردی است که در این چند ساله که در تحریم و شرایط خاصی از اقتصادی قرار داریم همیشه بر سر زبان بوده اند و کسب و کار زنانه  در این دوره افزایش زیادی پیدا کره به همین خاطر باعث شده اند که افراد د هر شرایطی با هر وضعی به دنبال راهی باشند تا بتوانند برای خود کسب و کاری را راه اندازی  و آماده کنند که بتواند برای آنها راه حلی برای بهتر زندگی کردن قرار بگیرد و باعث شود که انها به شغل اول و دوم خود برسند و از نیاز مادی و معنوی در اسایش قرار بگیرند و به شرایطی آرمانی برسند که با استفاده از همین مور به خواسته های خود برسند و در شرایطی بهتر قرار بگیرند.

 

کار در خانه برای خانم ها همیشه یکی از نیاز هایی بوده است ک در اولویت قرار گرفته است و افراد برای هر فاکتور و هر منظری باید به دنبال آن بشند تا بتوانند به خواسته های باطنی خود برسند ام افتتاح یک کسب و کار زنانه جدید از آن جیزی که فکر می کنیم سخت تر است اگر فرایند ها به دقت انجم گیرد و همه ی کسب و کار ها نیازمند ایده هایی است که باید قبل از هرچیزیز وجود داشته باشند تا با استفاده از آن به خواسته های خود برسند.

 

بله کار در خانه یکی از آن مواردی است که بسیار گسترش یافته و در راستا هایی قرار گرفته است که باید بیشتر به آن توجه شود تا بااستفاده از مهارت های موجود خنم ها در راستایی قرار بگیرند که ب استفاده  آن بتونند بهترین ها را خلق کنند.

مشاغل البته شغل هایی که خدمتتان معرفی می کنیم ننزل را دارید و یا شغلی دارید و برای کسب درآمد بیشتر به دنبال شغل دوم می گردید ،این مقاله را حتما تا آخر به دقت مطالعه کنید.

اصولاً با گسترش فضای مجازی مشاغل پر درآمد برای خانمها و آقایان به وجود آمده است. شما اگر کارمند و یا خانه دار باشید می‌توانید از این شغل ها استفاده کنید.

شما هرکاری را که انتخاب کنید می توانید آن را در اینستاگرام به فروش برسانید و پس از مدتی اگر اصولی کار کنید، به قدری موفق خواهید شد که می توانید در فضای اینترنت نیز فعالیت کنید و برای خودتان سایت هم راه اندازی کنید و روز به روز فروش خودتان را افزایش دهید.

در این شرایط به قدری کار شما رشد خواهد کرد که اگر شما کارمند باشید بدون هیچ شکی کار خودتان را رها می کنید و تمام تمرکزتان را روی کاری که راه اندازی کرده‌اید، می‌گذارید.

شما اگر چند وقت را به این صورت کار کنید پس از مدتی به تمام خواسته های خودتان می‌رسید و در نهایت جز زنان موفق در مشاغل خانگی حساب می‌آیید و قادر خواهید بود که این کسب ‌و کار خانگی زنانه‌ ای را که برای خودتان راه اندازی کرده بودید را گسترش دهید وکار برای خانم های بیشتری ایجاد کنید.

از طرفی پس از اینکه خودتان این مسیر را رفتید قادر خواهید بود کلاس‌هایی تحت عنوان اموزش کار در منزل برای خانم ها برگزار کنید و به دیگران هم این تجربیات خودتان را انتقال دهید و در نتیجه کاری کنید که راه های درامد زایی در منزل برای خانم‌های دیگر آسان تر شود و از این طریق تحول بزرگی را به وجود بیاورید.خانم ها در حوزه مدیریت خوب عمل می کنند و معمولا قوانین مدیریتی را در سطوح سازمانی کسب و کارشان به درستی اجرا می کنند.

در ادامه بهترین و پولسازترین کسب و کار زنانه را به شما معرفی می‌کنیم و آموزش کار در منزل برای خانم ها را تقدیم می کنیم.

 

شغل دوم:

 

شغل دوم برای خانم ها آری یا نه؟

زمانی که حرف از کار کردن و یا شغل خانم ها می شود ،خیلی از افراد عقاید مختلف و متفاوتی در این خصوص دارند ؛برای مثال به دیالوگ های زیر توجه کنید و نکرش افراد را برای آموزش کسب و کار زنانه را با دقت نگاه کرد.

 

+ حرف شاغل بودن زنان و شغل خانم ها که میشه حالم بد میشه .

  • چرا ؟

+ مادرم شاغل بود و خیلی دیر به منزل میومد و زمانی هم که برمیگشت مشغول کار توی آشپزخانه میشد .

  • مادر من هم شاغل بود ولی من این حس رو ندارم .

+ چطور ؟

  • اتفاقاً مادرم دو شغله بود ولی کیفیت مادری کردنش بالا بود .

+ مگه میشه هم دو شغله باشه و هم کیفیت !؟

  • بله مادرم کارمند بانک بود و زمان تعطیلی ساعت کاریش ، با تعطیلی مدرسه من و خواهرم هم‌ زمان بود . با هم به منزل میومدیم و او در منزل شغل دیگه ای هم داشت .

+ هم به ما و درس هامون رسیدگی می‌ کرد، هم غذای گرم داشتیم و هم درآمد خوبی داشت .  اوضاع زندگی‌ مون هم روز به‌ روز بهتر میشد .

 

این گفتگوی آشنا درباره ی کسب و کار زنانه ، در زندگی همه ما با دوستان و آشنایانمون کم‌ و بیش رخ داده استو نکته اصلی این است که نمی شود  در بسیاری امور، منکر تفاوت زنان شاغل و زنان خانه‌ دار شد .چون کار در خانه برای بسیاری از آنها اسان تر است.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: