کسب و کار پر درآمد خانگی
نوشته شده توسط : نت ویر

مدیریت کسب و کار در منزل

 

 

از سوی دیگه ،افرادی که به طور مستقل فعالیت می کنند ، نیاز به یک مدیر دارند که بتوانند در تمامی سطوح سازمانی به درستی عمل کنند. این طبیعت بازار کار است. مدیران به افرادی با مهارت های مختلف نیاز دارند و افراد با مهارت های مختلف نیز نیاز به همکاری در تیمی دارند که مدیری کار بلد داشته باشد. مدیریت کارگاه خانگی پردرآمد ، دسته ی دوم از سبک های کار پردرآمد در منزل است.

در مدیریت ، شما تولید کننده، مدیر پروژه و یا صاحب یک مجموعه هستید که به واسطه ی یک همکاری تیمی، به درآمدزایی می رسید. بگذارید چند مثال در این حوزه برایتان بزنیم که می تواند به شما کمک کند که راحت تر این مسئله رو درک کنید و فرق آن را با کار در منزل متوجه شوید. فرض کنید که شما در منزل دستبند تولید می کنید و قصد دارید که با فروش دستبند، به درآمد زایی برسید. در اینجا شما مدیر کسب و کار خانگی پر درامد خودتان هستید.

 

بخش بندی تولیدی خانگی شما

 

چرا که به تولید مشغولید و صاحب این تولیدی هم خود شما هستید. حال شما می تونید چندین نیروی کار در منزل استخدام کنید و هر کدام رو مسئول یک بخش از تولیدی خود کنید. برای مثال اگر دستبند درست می کنید، یک نفر را می توانید مدیر تولید محتوای خودو دیگری  را طراح دست بند ها کنید.. حال فرض کنید که شما نویسنده هستید و قصد دارید که یک تیم تولید محتوا استخدام کنید. شما می توانید بعنوان مدیر این تیم  بر اساس نیازهایی که دارید از افرادی که کار در منزل انجام میدهند، استفاده کنید  .

بعنوان مثال پروژه هایی که مربوط به ترجمه است را به یک مترجم بسپارید. تولید محتوای ویدیویی را به یک تدوینگر  بسپارید و به همین شکل مدیریت مشاغل خانگی موفق،  در حوزه ی تولید محتوا رو به دست بگیرید.

 

آموزش آنلاین | بهترین کسب و کار خانگی

 

این روزها، آموزش آنلاین یکی از پر درآمد ترین شیوه های  است که وجود دارد. از  این رو می توانید با  معرفی کسب و کار  خود شروع کنید. اما طبیعتا هر شخصی، چه بعنوان مدیر، چه بعنوان مدرس، تنها می تواند یک حوزه را تدریس کند و نیاز به کسانی دارد  که به صورت کار در منزل تدریس می کنند به همین خاطر می توانیدآن ها را یکی از بهترین کسب و کار در منزل دانست که شما بعنوان مدرس، ده ها مدرس دیگر را نیز دعوت به کار  کنید و با یکدیگه یک مجموعه ی آموزشی آنلاین تاسیس کنید.

 

کار تولیدی

 

شما حتی می توانید در منزل کارهای تولیدی انجام دهید. فرض کنید که شما یک تولیدی پوشاک راه اندازی می کنید و مدیریت آن را برعهده می گیرید.

اینجاست که شما از تمامی کسانی که در حوزه ی خیاطی، طراحی و دوخت کار می کنند دعوت می کنید و یک تولیدی خانگی را راه اندازی می کنید. کارهای تولیدی هم به تازگی این امکان رو پیدا کرده اند که به صورت کار در منزل انجام شوند. یعنی شما می توانید در منزل خودتان باشید و سفارش ها را انجام دهید.

شخصیت افراد و مدیریت  کارگاه خانگی پر درامد

 

پس همه ی کسب و کارهای خانگی ، می توانند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت مشاغل خانگی. این دیگر بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان دارد . بعضی ها ترجیح می دهند که مدیریت یک کار را بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگران باشند.

 

 

مشاغل خانگی پردرآمد

 

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی امروزه خیلی ساده‌تر می‌توان به درآمد رسید و شما با ایجاد مشاغل خانگی می‌توانید درآمد زیادی را به دست آورید.

شاید باورتان نشود اما کارهایی که حتی به آنها فکر هم نمی کنید مثل تولید و فروش لواشک، ترشی، غذای خانگی و… جز مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آیند و می‌توانید ماهیانه فروش خوبی از آنها به دست آورید.

به شرطی که شما بتوانید محصول خانگی باکیفیتی را تولید کنید و از طریق تولید محتوای خوب آن را در بستر‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و… به دیگران معرفی کنید و در نهایت  به درآمدهای خیلی خوبی و فروش چندین میلیونی در ماه برسید و اگر این روند را سه تا پنج سال ادامه دهید به تمام خواسته‌های خودتان میرسید. پس از آن حتی می توانید کار خودتان را از کار تولیدی در خانه، به کار تولیدی در کارگاه و پس از چند سال به کارخانه تبدیل کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: