انواع کسب و کار خانگی با سرمایه کم
نوشته شده توسط : نت ویر

انواع کسب و کار در منزل و تولیدات خانگی در تمام دنیا به دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند.

کار در منزل
کسب و کار کوچک خانگی
 

کار در منزل

 

طبیعی است که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستند و خب خیلی ااز افرادی که آن ها را می بینیم کارمندان و کارگران هستند. در بحث کارگاه های خانگی پردرآمد هم همین موضوع صادق است. طبیعتا همه ی مردم ما نمی توانند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و  از طرفی این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که  دارد، برای یک کارفرما شروع به کار کند.

پس کار در منزل، به کارهایی گفته می شود که شما بر اساس مهارت خود و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه ای  کار می کنید  اما با چند تفاوت اصلی:

1-    نیازی به بیرون رفتن از خانه برای کار ندارید

کار در منزل، همونجوری که اسمش روی کار هست، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام بدید. بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید. می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید

2-      آزادی عمل خواهید داشت

سیستم کسب درآمد ،کار در خانه به شما آزادی عمل بسیاری می دهد. چرا که شما دیگریک کارمند نیستید، بلکه یک انسان مستقل در کسب و کارتان هستید که قدرت انتخاب کار مشخص، در ازای درآمد مشخص رو دارد. بگذارید یک مثال برای شما بزنیم .

اگه شما یک گرافیست هستید و تصمیم گرفته اید که به جای کارمند بودن در منزل کار کنید، این آزادی عمل رو دارید که در هر حوزه ای که دلتان بخواهد طراحی کنید. مثلا یک روز پوستر یک کنسرت رو طراحی کنید و روز دیگه طراحی گرافیک یک سایت رو در دست بگیرید. در حالی که اگه کارمند جایی خاص باشید، باید هر روز یک طرح مشترک رو با المان های مشترک طراحی کنید که موجب کسل شدن و روزمرگی در شما می شود.

3-       زمان بندی کارت با خودته.

طبیعی است که هر کارفرمایی و یا هر صاحب پروژه ای، کارش رو در زمانی معین به شما می سپارد. اما این شمایید که تصمیم می گیرید در همان زمان مشخص، چقدر برای  او وقت بگذارید. فرض کنید که شما یک ادمین در شبکه های اجتماعی هستید. اگه کارمند یک مجموعه باشید، باید هر روز در یک ساعت مشخص، بدون هیچ آزادی عملی، یک میزان مشخص از کار شبکه های اجتماعی آن مجموعه رو انجام بدید.

اما اگه کسب و کار خانگی را انتخاب کنید، می توانید هر میزان که بخواهید پروژه دریافت کنید و تصمیم بگیرید که چه میزان و در چه زمان، کار را به کارفرما تحویل بدهید. اگه کارفرمایی سه روز به شما مهلت انجام کاری رو واگذار کرد، این شمایید که برنامه ریزی می کنید، در سه روز کارش رو انجام بدهید و یا بگذارید در روز آخر و در کل یک روز کارش رو انجام بدهید و ان دو روز دیگر را رو به پروژه ای دیگر کار کنید.

4-    هیچ سقفی در کسب درآمد ندارید.

چنین کسب و کارهایی ،بیشترین انگیزه را به کسانی می دهد که می خواهند یک کار پردرآمد در منزل داشته باشند. با کارمند بودن در یک مجموعه، شما یک درآمد ثابت دارید و هیچ وقت فرصت رشد نخواهید داشت. اما وقتی که کار در منزل رو برای درآمد زایی انتخاب می کنید، می تونید تا بی نهایت درآمد زایی کنید .

البته این موضوع بسته به مهارت شما و بسته به زمانی دارد که شما به این کار اختصاص می دهید. بعنوان مثال، اگه شما برای یک مجموعه صنایع دستی کار می کنید و کارشما تولید سبدهای حصیری است، بسته به وقتی که  می گذارید، می توانید از یک سبد تا بی نهایت سبد برای ان مجموعه تولید کنید و درآمد خود را افزایش دهید. حتی می توانید در کنار آن، سفارش های دیگری را نیز دریافت کنید که به رشد درآمدی شما کمک کند.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: