چگونه ثروتمند بشیم و به درآمد بالا برسیم
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونه به درآمد بالا برسیم؟

 

 شاید این سؤال یکی از پر تکرارترین سؤالاتی بود که من همیشه از خودم می‌پرسیدم و یادم هست  که همیشه دنبال جواب اون بودم حتی وقتی ‌که  ایده پیک کتاب را عملی کردم باز هم سؤالاتی از قبیل چگونه میلیادر بشوم را از خودم می‌پرسیدم.

 شما هم اگر  ایده‌ای برای راه‌ اندازی کسب و کاری دارید و یا اینکه به دنبال ایده هستید این سؤال را  هر روز از خودتان بپرسید  چون سیستم RAS مغز شما را فعال می‌کند و باعث می شود که شما ناخودآگاه نسبت به ایده‌های پولساز و راه‌های پولسازی بیشتر توجه کنید و درنهایت یکی از اونها رو پیدا کنید و ایده خود را عملی  کنید.

درحال حاضر سه تا بیزینس دارم که دارم ازش کسب درآمد می کنم . یک کارخانه در قم دارم (خیابان توانیر) که برادر و پدرم در آنجا مشغول به فعالیت هستند، دوتا شرکت موفق دارم که درآمد اونها روزانه 30 میلیون تومان شده. ولی این که پولدار    شدم سطح خواسته های من نیست. به این دلیل می باشد که خودم را لایق میدانم که بخواهم به دیگران آموزش بدهم.

تا آنها هم بتوانند سطح زندگی خودشان را تغییر بدهند و برای خودشان پول خلق کنند. من یادگرفتم که باید یاد بگیرم و به دیگران آموزش بدهم و این رسالت وجودی من است.

من بعد از اینکه میلیاردر شدم و توانستم برای اولین بار مفهوم درآمد بالا رو درک کنم باز هم این سوال رو می‌پرسیدم اما به شکلی متفاوت، این بار می پرسیدم وقتی که من به درآمد بالا رسیدم سؤالم از چگونه میلیاردر شدم به چگونه درامد میلیاردی داشته باشیم تغییر کرد.

یکی از آفاتی که انسان‌های موفق پس از مدتی با آن روبه رو می شوند، راضی شدن به شرایط فعلی است که در ادامه باعث می شود که اونها متوقف بشوند و دیگه پیشرفتی پیدا نکنند.

شاید این سؤال بود که باعث شد من به همان درآمد پیک کتاب راضی نباشم و من را از این آفت نجات داد. بچه‌ها یادتان باشد همیشه ذهن شما به دنبال جواب‌های سوالات شما می‌گرد.

حتی اگر خودتون خبر نداشته باشید اما ذهن ناخودآگاه شما وظیفه این جست‌وجو را به عهده می‌گیرد و در نهایت شما را به جواب می رسوند. بعدش دیگر به همت و غیرت وتلاش شما برمی‌گردد که چقدر بخواهید تلاش کنید و به جوابی که پیدا کردید عمل کنید.

پیشنهاد ما: صاحب دیجی کالا

استارت هوش مالی برای  پاسخ  به سوال چگونه درآمد میلیاردی داشته باشم

 

همانطور که می دانید دو سال و شیش ماه تمام, کل زندگیم را وقف موضوعی کردم به نام هوش مالی

اما قبل از این که در مورد هوش مالی برایتان حرف بزنم می خواهم در مورد خودم باهاتون صحبت کنم. اصلا چرا من به خودم اجازه ی این را میدهم که در مورد مسائل مالی صحبت کنم؟ به عنوان یک آموزگار و معلم چرا من به خودم این اجازه را میدهم؟

من قبلا هم در مورد گذشته ی خودم صحبت کردم. وقتی از گذشته ی خودم حرف میزنم به همه ی سختی هایی که کشیدم افتخار می کنم. و افتخار می کنم به این جایگاهی که رسیدم.

یک شبه  به ثروت رسیدن

 

خیلی ها ما دوست داریم که یک شبه به پول زیادیبرسیم  و به همین دلیل مدام به خودمان می گوییم من می‌خواهم پولدار بشوم و یا اینکه همش سؤالاتی مثل من چگونه درآمد بالا داشته باشیم و یا چگونه به درآمد بالا برسیم را خودمان می پرسیم.

به همین دلیل مدام به دنبال ایده‌های پولساز می‌گردند و بالاخره یک کاری را شروع می کنند و انجام میدهند. تا اینجای قضیه که شما مدام از خودتان بپرسید که چیکار کنم پولدار بشوم و یا هر روز به خودتان تلقین کنید که من می خواهم پولدار بشوم و در نهایت برای خودتان اقدامی  در نظر بگیرید تا به وسیله آن به هدف خود برسید.

 





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: