پیش فروش اپارتمان در منطقه ۲۲
نوشته شده توسط : نت ویر

پیش فروش اپارتمان در منطقه ۲۲

 

در  بازار مسکن با رشد سریع املاک  ، خرید ملک قبل اتمام پروژه  باعث می شود سرمایه گذاران و خریداران خانه بتوانند ملک را با قیمت پایین تری خریداری کنند و پشتیبان مالی به حساب می آید برای سازندگان ساختمان ها.یکی از مباحث مهم  امروز با توجه به کاهش ارزش پول ملی، خرید امتیاز و یا خرید از نوع پیشفروش املاک در تهران بالاخص خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران میباشد.

 

قیمت پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

قیمت ‍، یکی از مهمترین ترین فاکتور هایی است که در انتخاب  شما برای خرید بسیار تاثیر گذار خواهد بود. قیمت پیش فروش ملک نیز از این قضیه خارج نیست. طبیعتا قیمت پیش فروش از قیمت نهایی یک واحد آماده کمی پایین تر خواهد بود.

ممکن است که از خود سوال کنید که چگونه درباره آینده ملک خورد نظر خود اطلاعات کسب کنید . یکی از بهترین راه هایی که می توانید از این موضوع اطلاعات کسب کنید این است که با کسانی که در این امر تخصص و تجربه دارند مشورت کنید و از آن ها بخواهید که واحد هایی که پتانسیل بیشتری دارند را به شما معرفی کنند. برای این موضوع کارشناسان و متخصصان مجموعه ما می توانند شما را راهنمایی کنند کافی است که با آن ها تماس بگیرید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا در این است که فاکتور هایی که سبب خواهد شد که قیمت ملک مورد نظر افزایش داشته باشد و یا حداقل ارزش آن حفظ شود را بدانید. برای مثال ممکن است که واحدی که در حال حاضر قصد خرید آن را دارید ، در خیابانی قرار داشته باشد که واحد های کمی در آن جا وجود دارد اما پروژه های زیادی در دست احداث است برای مثال یک مرکز خرید بزرگ در خیابان مورد نظر در حال ساخت و ساز است که با راه اندازی مرکز خرید مورد نظر ، تقاضا در آن جا بالا خواهد رفت و قیمت ملک و زمین شما افزایش خواهد داشت.

مثال های بالا تنها دو راه حل مغدودی هستند که شما می توانید به کار بگیرید و راه حل های زیادی وجود دارد که می تواند به شما برای پیش فروش ملک کمک کند. به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین ما تماس بگیرید تا پس از شناسایی نیاز شما ، به شما موارد و نکاتی که کمک کننده است را معرفی نمایند.

مشاور پیش فروش ملک در منطقه ۲۲

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید سایقه مشاور در ارتباط با پیش فروش ملک در منطقه ۲۲  را تحت بررسی قرار دهید. کافی است که از مشتریان قبلی او چه فروشنده و چه خریدار ، سابقه او را مورد کاووش قرار دهید. طبیعتا مشتریان راضی و فروشندگان راضی در پیش فروش ملک چیتگر در این امر مشخص می کند که چه میزان مشاور شما در این امر حرفه ای است و جانب انصاف را رعایت خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: پیش فروش ملک در منطقه ۲۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: