بررسی بازار های مالی در سالی که گذشت
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چرا بازار بورس در سال جدید بازار خوبی است؟

۱-دولت پشیمان و سرافکنده است و می خواهد که اشتباهات را جبران کند

۲- ۲۷ درصد کسری بودجه داشته است.

۳- دولت در حال تلاش برای کاهش پله ای قیمت دلار می باشد.

به همین علت بازار بورس در سال جدید می تواند یکی از بازارهای عالی برای سرمایه گذاری باشد. تنها یک نکته‌ وجود دارد که موفقیت شما را در بازار بورس تضمین می کند. دیدن آموزش مدیریت سرمایه بازار بورس اولین و مهم ترین کاری است که برای کسب سود در این بازار باید آن را انجام دهید.

 

املاک

پرسود ترین بازار که در پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ می توان به آن اشاره کرد. بازار املاک و مستغلات می باشد. امسال یکی از خاص ترین بازار های ایران است از آن جهت که در  برخی از مناطق این بازار رشد چشم گیری خواهد داشت، در برخی از مناطق هم قیمت املاک دو تا سه برابر خواهد داشت. در ادامه برخی از شاخص ها را برای انکه در کدام مناطق رشد خواهد داشت و در کدام مناطق کاهش پیدا خواهد کرد به شما معرفی خواهم کرد. بازار مسکن از دو جهت ما را درگیر می کند.

۱-برای مصرف شخصی:

۲- سرمایه گذاری:

امسال در خیلی از مناطق که قیمت خیلی بی دلیل رشد کرده است. برای مثال در الهیه تهران آپارتمان متری ۲۸۰ میلیون تومان قطعاً ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. به شرطی که شرایط همانند همین لحظه باشد. یعنی توافق نشود و شرایط به همین شکل بماند و تغییری در لایف استایل ما ایجاد نشود.

اگر در سال جدید قصد سرمایه گذاری در املاک را دارید و دوست دارید درآمد غیر فعال از آن داشته باشد و اجاره بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم که در آپارتمان های کوچک سرمایه گذاری کنید. به این علت که نرخ رشد آن همیشه بالاتر است و نقد شوندگی آن هم راحت تر است. اگر هم که قصد سرمایه گذاری بلند مدت را دارید در زمین هایی که شهر قرار است از سمت آنها رشد کند را بخرید.

معامله های کم

در بهار سال ۱۴۰۰ قطعاً معامله کم تر خواهد شد. همچنین به طبع آن نقدشوندگی شما در فصل بهار کم ترخواهد شد. در فصل بهار به دلیل وجود انتخابات این اتفاقات رخ خواهد داد. در بهار ۱۴۰۰ رکود خرید املاک را خواهیم داشت. برای ساخت و ساز و یا پیش خرید ۶ ماه دوم سال به شما توصیه می کنیم با این دیدگاه که در بازه یک ساله بسازید.

۸۵ درصد اطلاعاتی که دردوره پیش بینی ۱۳۹۹ به شما معرفی کردیم، محقق شد و کسانی که از فرصت هایی که معرفی کردیم استفاده کردند توانستند سود بسیار خوبی به دست بیاورند. امسال هم تمامی فرصت‌هایی که در سال ۱۴۰۰ وجود دارد را در دوره پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ معرفی کردیم.

دوره پیش بینی اقتصادی

دوره پیش بین اقتصادی سال ۱۴۰۰ از سه قسمت تشکیل شده است:

۱-تمامی اتفاقات و فرصت های مالی سال ۱۴۰۰ قبل از انتخابات بررسی شده است.

۲- اتفاقات و فرصت های پس۲- از انتخابات ۱۴۰۰ که پس از انتخابات ضبط خواهد شد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت

۳- وقتی که شما یک بار علم تحلیل کردن شاخص ‌ها را یاد می گیرید خواهید توانست برای همیشه بازار های مالی را تحلیل کنید و بتوانید بهترین بازار برای سرمایه گذاری را یاد بگیرید. بهتر است در زمینه خرید ارز دیجیتال تحقیق و دانش کافی داشته باشید.. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در دوره پیش بین اقتصادی ۱۴۰۰ رخ خواهد داد این است که شما یکبار برای همیشه به طور کامل تحلیل کردن شاخص ها را آموزش خواهید دید و پس از این می توانید خودتان بازار را پیش بینی می کنید.

کسانی که در سال قبل دوره پیش بینی اقتصادی ۹۹ را خرید می کردید، می توانستید سرمایه خودتان را حداکثر ۱۴ برابر و حداقل ۳ برابر رشد دهید. اگر می خواهید که در سال جدید، از تمام فرصت ها استفاده کنید و سرمایه خودتان را چندین برابر کنید و مهم تر از همه دانش تحلیل کردن بازار را به دست بیاورید همین الآن در دوره پیش بینی اقتصادی سال ۱۴۰۰ ثبت نام کنید تا بتوانید ایده های پول ساز خود را پرورش دهید.

سخن پایانی:

از اینکه تا پایان این مقاله همراه من بودید از شما متشکرم، در این مقاله سعی کردیم که یک دید جامع از سرمایه گذاری در سال 1400 به شما بدهیم و یک پیش بینی اقتصادی در سال 1400 داشته باشیم که به شما خیلی کمک کند.اگر در خصوص این مقاله نظر یا صحبت خاصی دارید می توانید در بخش نطرات برایمان بنویسید

 

 





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: