راه اندازی کسب و کار خانگی برای بانوان
نوشته شده توسط : نت ویر

انواع راه های  کسب و کارخانگی زنانه در خانه


ساخت جواهرات و صنایع دستی


کار تولیدی در خانه می تواند منجر به خلق یک اثر هنری و جذاب شود. اگر تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند. از آنجایی که ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند،به  صنایع دستی و جواهرات علاقمندی زیادی دارند.

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح، آیا افراد همان نوع اجناس را از افرادی که در خانه کار می کنند ، خریداری می کنند؟ پاسخ واضح است. صد در صد. چرا ؟

به دو دلیل اساسی:
دلیل اول
قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شود که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در مشاغل خانگی پر درآمد داشته باشند .

دلیل دوم
مورد دوم مربوط به خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد این نوع محصولات است که یک طراح خانگی می تواند  داشته باشد.

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند، این فرصت برای شاغلین در منزل وجود دارد که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق شوند.

 
خدمات تعمیر وسایل الکتریکی


وسایل الکتریکی تمام زندگی ما رو احاطه کرده اند. در هر خونه ای بروید، بیش از نیمی از وسایل منزل، وسایل الکتریکی هستند. از این رو امکان خراب شدن هر کدام از وسایل وجود دارد.

از سمت دیگر هم، مشکلات اقتصادی باعث شده است که مردم کمتر به سمت خرید وسایل جدید بروند و تا جای ممکن به تعمیر وسایل منزل روی بیاورند. پس راه اندازی کسب و کار تعمیر وسایل الکتریکی، می تواند یکی از کارهایی باشد که به شدت برای شما درآمد زایی کند.

این کار نیز برای شروع نیاز به سرمایه ی اولیه آن چنانی  ندارد و شاید تنها سرمایه اولیه ی مورد نیاز آن خرید یک جعبه ابزار کامل باشد.

 

کار خیاطی  در منزل و طراحی لباس


خیاطی یکی از انواع کسب و کارهای خانگی می باشد که اگر در آن تخصص پیدا کنید می توانید درآمد های بسیار زیادی از آن کسب کنید. شما می توانید یکی از حوزه های لباس بچه گانه،‌ مردانه، زنانه را انتخاب کنید و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید.
البته ناگفته نماند که شما زمانی که رسته خودتان را مشخص کردید باید مشخص کنید که چه نوع لباسی تولید خواهید کرد. برای مثال اگر شما لباس مردانه را انتخاب کردید باید به طور تخصص تر مشخص کنید که قصد دارید کت شلوار تولید کنید یا شلوار جین یا تیشرت و پیراهن مردانه و…

 

درآمد زایی از طریق مشاوره یا پروژه


بسته به فعالیت ها و توانایی هایی که دارید می توانید یکی از حوزه های بالا را برای درآمد زایی از طریق استراتژی سوشال مدیا انتخاب کنید.  شما می توانید صفر تا صد یک استراتژی و تولید محتوای یک کسب و کار را در دست بگیرید.
همچنین می توانید به یک کسب و کار به صورت جلسه ای مشاوره دهید که چه کاری را برای رشدشان انجام دهند.

 

سبزی خردکنی


یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار خانگی , کسب و کار خانگی پر در آمد ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: