مشاغل خانگی
نوشته شده توسط : نت ویر

آشنایی با مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

توسعه دهنده وب یا برنامه‌ های موبایل

توسعه برنامه‌های موبایل و وب دو مورد از مشاغل پرتقاضا در دنیای برنامه‌ نویسی به شمار می‌ روند که زمانی که حرف از مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هست،نمی شود از آن چشم پوشی کرد . برنامه‌نویسی اندروید و iOS ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، رابی یا هر زبان برنامه‌ نویسی که در آن روان هستید و بازار کار به آن نیاز دارد. فرصت خوبی را پیش روی شما قرار می‌ دهند .اما اگر به دنبال یک برنامه‌ ریزی سود آور هستید باید به یک نکته دقت کنید :

بدون شک طراحی برنامه‌ های کاربردی برای وب و گوشی‌ های هوشمند یکی از جذاب‌ ترین کارهایی است که به عنوان یک برنامه‌ نویس می‌ توانید انجام دهید . اما در مقابل خود را باید برای روبرو شدن با مشتریان غیر منطقی یا افرادی که دانش فنی نداشته اما به دنبال برنامه‌ های خاص هستند آماده کنید . با توجه به این‌که لینکدین و AngleList برای کسب‌ و کارهای ایرانی شناخته شده هستند با کمی جست‌ و جو می‌ توانید مشاغل یا پروژه‌ های پیشنهادی را در این دو سایت پیدا کنید .

همچنین از سایت‌ های داخلی که آگهی‌ های استخدامی در آن‌ها قرار می‌ گیرد غافل نشوید .

 

عکاسی

این روزها ، عکاسی آزاد یکی از بهترین و موثر ترین راهکارهایی است که برای کسب درآمد می‌ توانید روی آن حساب باز کنید . شما می‌ توانید همراه با یک شریک یا به تنهایی کار عکاسی را انجام دهید . عکاسی از مجالس عروسی ، املاک و مستغلات و حتی عکس گرفتن از سوژه‌ های بکرو ارسال آن‌ ها برای سایت‌ ها و مجلات از جمله طرح‌ هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

اما باید بدانید عکاسی کاری بسیار سخت است. عکاسی حرفه‌ ای تقریبا شبیه به یک کابوس است ، به واسطه آن‌که در عمل عکاسان ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوند .اما اگر بتوانید عکس‌ های تکان دهنده بگیرید و مهارت‌ های بازاریابی خود را نیز ارتقا دهید ، آن‌ گاه به صورت نیمه وقت می‌توانید پول خوبی به دست آورید .

فراموش نکنید که شما می‌ توانید عکس‌ های خود را هم به صورت آنلاین به فروش رسانده و هم با روزنامه‌ ای قرارداد بسته و عکاسی خبری کنید . از رستوران‌ های محلی و آژانس‌ های معاملات ملکی سوال کنید که آیا در نظر دارند کسب‌ و کار خود را از طریق عکس‌ هایی که شما از آن‌ ها می‌ گیرید بهبود بخشند .

نویسنده ، ویراستار یا سر دبیر

نوشتن یکی از بهترین مشاغل آزادی که در کسب و کار زنانه مطرح می شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی است که از طریق آن به کسب درآمد بپردازید . اما فراتر از آن باید مهارت‌های خود در زمینه نوشتن ، تهیه گزارش و آماده‌سازی مطالب را بهبود دهید . هر فردی می‌ تواند به لحاظ فنی با کمی تمرین به یک نویسنده یا ویراستار آزاد تبدیل شود .

اما در ابتدا باید نمونه کارهایی ایجاد کرده ، مخاطبینی به دست آورده تا در نهایت نشان دهید یک نویسنده یا ویراستار قوی هستید . شاید بتوان گفت که نویسندگی و تولید محتوا بهترین شغل برای زنان خانه‌ دار به حساب بیاید چون که هیچ سرمایه اولیه‌ای نمی خواهد.

 

طراح وب یا گرافیک

طراحی لوگو ، الگو برای سایت‌ ها اینفوگرافی ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، خبرنامه الکترونیکی ، ارائه‌ های پاورپوینت ،طراحی تجربه کاربری و … از جمله پروژه‌ های بی پایانی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌ توانید روی آن‌ ها کار کنید و از آنها می توان به عنوان پردرآمد ترین راه اندازی کسب و کار زنانه یاد کرد.

. اما توجه داشته باشید که طراحی آزاد ممکن است کمی استرس‌ زا باشد . به واسطه آن‌ که شما همواره با مشتریانی سر و کار دارید که عجله دارند یا ممکن است به‌ طور مرتب نظر خود را تغییر دهند .برای موفقیت در این کار باید نمونه کار های شما واقعا تاثیر گذار باشند .

دستیار مجازی/ منشی مجازی

ممکن است این‌ گونه تصور کنید که یک دستیار مجازی تنها یک منشی از راه دور است . اما دستیار مجازی قابلیت‌ های بسیاری دارد . قابلیت‌ هایی که بسته به نیاز کاری شما و نحوه تعاملات با مشتریان متغیر است . در نتیجه دستیار مجازی یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد و کسب و کار اینترنتی محسوب می شود .

وظایف اداری اصلی یک دستار مجازی شامل برقراری تماس‌ ها و نظارت بر برنامه‌ ریزی‌ ها و … می‌ شود . شما حتی می‌ توانید به عنوان مدیر یک سایت نیز مشغول به کار شوید . انجام پژوهش‌ های جامع برای مردم نیز از جمله کارهایی است که یک دستیار مجازی می‌ تواند انجام دهد .به‌ طورخلاصه کارهای مربوط به مشتریان به شما محول می‌ شود .

 





:: برچسب‌ها: کسب و کار , کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: