تاثیر کسب و کار خانگی در زندگی افراد
نوشته شده توسط : نت ویر

برای راه اندازی کسب و کار هر  فردی نیاز به مهارت هایی دارد که کمک میکند تا درک واضح تری نسبت به ادامه مسیر کاری خودش داشته باشد. اما امروزه با گسترش اینترنت و دنیای دیجیتال کسب و کار های جدید تر نیز به وجود آمد که حتی افراد زیادی میتوانند بیزینس هایی راه اندازی کنند که نیاز به سرمایه زیادی نداشته اما اگه استمرار داشته باشیم میتوانیم درامد زیادی از آن طریق کسب کنیم.

کسب و کار های خانگی با وجود امکانات محدود توانسته اند سود آوری خوبی برای کسب و کار ها داشته باشند و از  طرفی به رشد کسب و کار های خانوادگی هم به شدت کمک کرده است. چون معمولا افراد درون یک خانه با کمک به هم دیگه میتوانند به رشد این سبک از بیزینس ها کمک کنند و کسب درامد کنند.

در ادامه مطلب میپردازیم به چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خانگی موفق و نشان دادن مسیر درست برای رسیدن به درامد بالا با سرمایه کم.

 

چرا کسب و کار های خانگی رونق گرفته اند؟

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

این سبک از کسب و کار جدید کمک کرد تا خیلی از افراد جامعه به راحتی به درامد های بالای 50 میلیون برسند و بیزینس های خود را توسعه دهند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

نمونه ای از کسب و کاری که با کسب و کار خانگی شروع کرده است

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

 





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: