کار تولیدی با سرمایه ی کم
نوشته شده توسط : نت ویر

کار تولیدی با سرمایه ی کم

 

یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان در جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کارگاه تولیدی پردرآمد هست که بشود با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و در یک مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.

البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود دارد،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله را می خوانید و خیلی از خانواده هایی که مخاطب ما هستند،.درآمد خوبی نداشته باشند و این باعث بشود که به دنبال یک کار جدید باشند.

اما مشکل اصلی این هست که، ایده ای ندارند و از اون مهم تر این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید به شما بگوییم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جایی هست که شما میتوانید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حق شما هست،.برسید و خیالتان از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشد.

 

ما در این ماه های اخیر، مقاله های زیادی را برایتان کارگاه تولیدی پردرآمد کردیم که همه ی آنها در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده است..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتوانند نقطه شروعی باشد برای اینکه شما یک کسب و کار عالی را آغاز کنید.

اما امروز می خواهیم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزش را اختصاص بدهیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدهند،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارند و نیاز دارند که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارند.

نیازهای کار تولیدی با سرمایه ی کم در ایران چه مواردی را شامل می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید که از چند جنبه،.مسئله ی کار تولیدی با سرمایه ی کم را بررسی کنیم..اولین حوزه ای که دوست داریم نیازهای آن را برای شما دوستان بازگو کنیم، حوزه ی گردشگری است.

ایران کشوری چهار فصل است و به هر گوشه ای آن که بروید،.آنقدر جاذبه های فوق العاده می بینید که هیچ وقت از تماشای آن سیر نمی شوید..همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم خودمان و حتی بسیاری از مردم جهان،.در فصل های مختلف به نقاط مختلف ایران، از شهرها و روستاها تا آبادی های بسیار دور سفر کنند.و از مکان های دیدنی و طبیعت نقاط مختلف ایران استفاده کنند.

همین مسئله ایجاد یک نیاز می کند و اگر اقتصادی قوی ای داشته باشید،.در می یابید که هر مسافر در طول سفر خودش به چند چیز فکر می کند .اسکان، بازار، سوغاتی، غذا، پوشاک و ….و اگر شما بتوانید با استفاده از نیروهای محلی به هر کدام از این کارها بپردازید،.آن وقت است که یک پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم راه اندازی کرده اید که بازدهی چهار فصل دارد.

بعنوان مثال زنان جزیره ی هرمز، با تولید دست بند ها و جواهرات دست ساز که در آن ها طرح صدف به کار رفته است،.توانسته اند گردش مالی بیش از بیست میلون تومان در ماه را به وجود بیاورند.

 

کارهای تولیدی سود آور

 

داشتن تخصص در کار باعث میشود که شما سریع‌تر از رقبای خودتون و تخصصی‌تر از آنها کارهای خودتان را انجام بدید و همچنین علاقه داشتن به کار باعث می شود که شما بیشتر از سایر رقبایتان تلاش کنید و چون به آن کار علاقه دارید بیشتر از رقبایتان برای آن کار تلاش کنید و به طور ناخودآگاه ایده‌هایی سود‌آور و خلاقانه‌ای برای کارتان بدهید. چون که اصولاً خلاقیت وقتی به وجود میاید حال شما خوب باشد و سطح انرژی شما بالا باشد.

برای آنکه سطح انرژی شما بالا باشه باید در جهت علاقه یا استعداد خودتان پیش بروید.

اگر شما چندین سال است که در یک حوزه مشغول هستید و در کارتان متخصص شده‌اید ولی احساس می‌کنید که علاقه زیادی به آن کار ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که کارتان را رها نکنید بلکه علاقه‌تان را در کنار تخصصتان انجام دهید. این مورد حال شما را خوب می‌کند و باعث می‌شود که ایده‌های خلاقانه برای کارتان بدهید.

اگر هم به دنبال پیشنهاد کار تولیدی هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم‌ که وارد حوزه‌ای شوید که به آن علاقه دارید. در این صورت پس از مدتی شما متوجه می شوید که آیا واقعاً به آن کار علاقه دارید و حال شما را خوب می کند؟ اگر چنین بود شروع کنید به متخصص شدن در آن کار. علاقه داشتن و متخصص بودن از مهم‌ترین پیش نیازهای موفقیت در کار است.

https://mahanteymouri.com/production-work/

تولید محتوا

اولین شغلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، تولید محتوا است..اما با توجه به مدرنیزه شدن ساختار صنعت،.تولید محتوا، یکی از کارهایی است که هر برند و هر صنعتی.به آن نیاز دارد و هیچ سرمایه ی اولیه ای نیز نیاز دارد.

شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای به تنهایی یک تیم تولید محتوا باشید و برای فروشگاه ها،.کسب و کارها و برندهای مطرح، بنویسید و پول ساز باشید..برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نیست..تنها باید مهارت نوشتن و تولید محتوای خودتان رو تقویت کنید.

شما می توانید بازاریابی محتوا شرکت هایی که با آنها کار می کنید را مشخص کنید و از این طریق به افزایش فروش آنها کمک کنید.

 

 

تولید محصول آموزشی

دیگر کاری که در فضای اینترنت می تواند به عنوان یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم،.راه اندازی شود، تولید محصول آموزشی است..فرقی نمی کند که چه مهارت‌هایی دارید، مهم این است که کمی مهارت تدریس خودتان را بالا ببرید.و بدون هیچ سرمایه اولیه ای، شروع به تولید محصولات آموزشی کنید. استاد ماهان تیموری پس از آنکه توانست در کار کتاب موفقیت های مختلفی را به دست بیاورد، تصمیم گرفت که وارد حوزه آموزش شود و ایشان از این طریق نیز به موقفیت های چشم گیری رسید.

تولید محصول آموزشی، یکی از مشاغل بسیار عالی برای خانم هایی است که امکان کار بیرون را ندارند.و دوست دارند که خودشان یک کسب و کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم راه اندازی کنند. بعنوان مثال کافیست که پخت انواع کیک ها یا آشپزی محلی را آموزش بدید..مطمئن باشید که در زمانی کوتاه به یک فروش عالی می رسید و یک تولیدی محصولات آموزشی خواهید داشت که به روش مدرن شروع به درآمد زایی کرده است.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: