کسب و کار نوین
نوشته شده توسط : نت ویر

کسب و کار نوین همان طور که از نامش هم پیداست مربوط به مشاغلی است که در قرن 21  و در دهه  اخیر رواج پیدا کرده است و گاهاً از شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند. بنابراین استفاده از اینترنت می تواند در گسترش و رشد این کسب وکارها  نقش مهمی ایفا کند .

اما این موضوع به این معنی نیست که همه کسب وکارهای نوین حتما از اینترنت استفاده می کنند.

این نوع کسب وکارها به این دلیل مهم هستند که می توانند در نوع مصرف مشتریان تغییرات بزرگی ایجاد کنند. به طور مثال شرکت هایی مانند دیجی کالا و اسنپ را در نظر بگیرید؛این دوشرکت نمونه از هزاران  کسب وکارنوینی هستند که توانسته اند تغییرات زیادی در نحوه مصرف مشتریان خود ایجاد کنند.

ایده های زیادی برای کسب و کارهای نوین وجود دارد.  مانند حسابداری آنلاین، آموزش آنلاین، بازارهای مالی جهانی ، خدمات پیک پزشکی، کپی رایتینگ وهزاران شغل دیگر که بر بستر اینترنت کار می کنند و شما می توانید با راه اندازی آن ها ، به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

آیا به دنبال ایده های نوین هستید؟

به دنبال یک ایده کسب و کار نوین هستید؟ این ایده ها به شما کمک می کند  یک کسب و کار موفق ایجاد کرده و بسط دهید.

قبل از شروع کسب و کار ، تعیین کنید آیا تقاضا برای آنچه می خواهید ارائه دهید وجود دارد یا خیر.
این مقاله برای کسانی است که به دنبال ایده های پولساز برای راه اندازی یک کسب و کارنوین هستند.

. اگر می خواهید کارآفرین شوید ، مهم است که با یک ایده تجاری عالی شروع کنید. زمانی که راجع به ایده‌ای که دارید‌، اطلاعات مختلف را بررسی کردید، نوبت به آن می‌رسد که آن را عملی کنید.

 

چرا کسب و کارهای نوین و خلاق اهمیت دارند؟

 

کسب و کار های نوین از آنجایی حائز اهمیت هستند که می توانند به تدریج الگو های رفتاری و فکری جامعه را تغییر دهند. برای مثال شما دیجی کالا را در نظر بگیرید این شرکت پس از راه اندازی کاری کرد که روز به روز اعتماد مردم به فضای اینترنت و خرید اینترنتی تغییر کند تا اینکه بسیاری از مردم امروزه اکثر خریدهایشان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

این کسب و نوین و خلاق با کاری که انجام داد، میخ کسب و کارهای اینترنتی را در ایران کوبید و بسیاری از آنها  امروز مدیون آن هستند.
یکی دیگر از مهم ترین اهمیت های کسب وکارهای نوین این است که به دلیل خلاقیتی که در این کسب و کار ها وجود دارد می تواند تا حد زیادی گسترش پیدا کند و از این طریق افراد بسیاری را جذب خود کند.

از طرفی با توجه به شرایط کرونا و افزایش محدودیت ها، کسب و کار های اینترنتی به دلیل امکان دورکاری و …. گزینه بسیار خوبی به حساب می آید که اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید بهتر است که راجع به راه اندازی آن تحقیقاتی را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای کسب و کار های نوین این است که شما می توانید با هزینه بسیار پایین تری نسبت به کسب وکار های سنتی کسب و کارتان را راه اندازی کنید. فقط نیار به ایده ای مناسب دارید.

چند ایده عالی برای مشاغل کوچک

 

اگر آمادگی راه اندازی کسب و کارنوین خود را دارید ، هر یک از این ایده های تجاری عالی را در نظر بگیرید.

مشاوره

اگر در کار خاصی مهارت و تجربه دارید، کسب درآمد از طریق مشاوره می تواند یک گزینه سودآور باشد. برای مثال شما می‌توانید خدمات مشاوره کسب و کار، مشاوره تحصیلی، مشاوره بازاریابی و… را به دیگران ارائه کنید. از مزایای مهم این کسب و کار این است که می‌توانید مشاغل مشاوره ای خود را به تنهایی و با حداقل هزینه شروع کنید ، سپس کسب و کارتان را توسعه دهید و به مرور زمان مشاوران دیگری را استخدام کنید. از طرفی می‌توانید با صرف کمی خلاقیت، موارد مرتبط به حوزه کاریتان را با هم ترکیب کنید و از این طریق درآمد بیشتری به دست بیاورید.

برای مثال اسنپ دکتر یکی از کسب‌ و کارهای نوینی است که با در اختیار گرفتن تعداد زیادی از مشاوران در حوزه های مختلف، روانشناسان و پزشکان، انواع خدمات مشاوره در حوزه سلامت و روانشناسی را به دیگران ارائه می‌کند. همچنین اسنپ دکتر در کنار این خدمات به گرفتن تست کرونا در محل، فروش دارو و… نیز می پردازد.

 





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: