شخصیت افراد و مدیریت کسب و کار خانگی
نوشته شده توسط : نت ویر

پس همه ی کارهای خانگی ، می تونند هم به صورت کار در منزل انجام شوند و هم بصورت مدیریت کسب و کار. این دیگه بسته به انتخاب افراد در حوزه ی کاریشان داره . بعضی ها ترجیح میدهند که مدیریت یک کار رو بر عهده بگیرند و یک مجموعه رو اداره کنند و بعضی دیگه روحیه ی کاریشان به مدیریت نمی خورد و ترجیح میدهند که در منزل ، مجری کارهای دیگهان باشن .

در یک برآیند ساده ، درآمد مدیریت کسب و کار خانگی و کار در منزل ، به یکدیگه نزدیک است و بستگی به مشاغل مختلف ، می تواند کمی اختلاف داشته باشد.
خب ، حالا که با تمام دسته بندی کسب و کارهای خانگی هم آشنا شدید ، وقتشه که به معرفی کارگاه خانگی پردرآمد بپردازیم .

از اون جایی که تیم آموزشی ماهان تیموری ، تاکید بسیاری بر روی جزئیات داره و دوست داره که شما مخاطبین ، با تمام جزئیات آشنا شوید . برای هر بخش از معرفی کسب و کارهای خانگی دسته بندی جدایی تعیین کرده است و به معرفی کسب و کار خانگی در اون حوزه پرداخته است.

مشاغل خانگی پردرآمد

به طور کلی با پیشرفت تکنولوژی امروزه خیلی ساده‌تر می‌توان به درآمد رسید و شما با ایجاد کسب‌ و کار  و تولید خانگی می‌توانید درآمد زیادی را به دست آورید.

شاید باورتان نشود اما کارهایی که حتی به آنها فکر هم نمی کنید مثل تولید و فروش لواشک، ترشی، غذای خانگی و… جز مشاغل خانگی موفق به حساب می‌آیند و می‌توانید ماهیانه فروش خوبی از آنها به دست آورید.

به شرطی که شما بتوانید محصول خانگی باکیفیتی را تولید کنید و از طریق تولید محتوای خوب آن را در بستر‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام و… به دیگران معرفی کنید به درآمدهای خیلی خوبی و فروش چندین میلیونی در ماه می رسید و اگر این روند را سه تا پنج سال ادامه دهید به تمام خواسته‌های خودتان میرسید. پس از آن حتی می توانید کار خودتان را از کار تولیدی در خانه، به کار تولیدی در کارگاه و پس از چند سال در کارخانه تبدیل کنید.

من به شما توصیه می کنم که برای الگو گرفتن حتما زندگی نامه افراد موفق مثل حمید محمدی را مطالعه کنید.

 

مزایای شغل های پردرآمد خانگی چیست؟

مجله اقتصادی میوز، در مقاله ای به ده مزیت کسب و کار خانگی اشاره کرده است که بد نیست همه ی ما از اون اطلاعاتی داشته باشیم :

برنامه ریزی انعطاف پذیر

بر خلاف کارهای اداری و دفتری،  برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر رو فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم یک روز ما رو درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

 





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: