تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان در مقطع کارشناسی
نوشته شده توسط : نت ویر

تحصیل در انگلیس رویای بسیاری از دانشجویان بین‌ الملل است. دانشگاه های انگلستان در دنیا برای تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی همیشه جزو برترین‌ ها به شمار می روند.

ارائۀ طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی، امکانات سطح بالای آموزشی و رفاهی، کوتاه بودن طول دوره کارشناسی و کمک هزینه‌ های تحصیلی متنوع تنها گوشه ای از مزیت های تحصیل در انگلستان است.

شاید شما هم قصد دارید یکی از دانشگاه های انگلستان را برای ادامۀ تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کنید. از طرفی امکان دارد به جزئیاتی در مورد دوره لیسانس در انگلستان نیاز داشته باشید.

اگر می‌ خواهید به اطلاعات بیشتری در زمینۀ تحصیل در مقطع لیسانس در انگلیس دست پیدا کنید و با آگاهی کامل در این مسیر قدم بردارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مزیت های تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی

تحصیل در خارج از کشور مزیت های زیادی به همراه دارد، اما از بین همه کشورهای جهان، چرا باید انگلستان را برای ادامۀ تحصیل انتخاب کنید؟

دانشگاه های برتر

بریتانیای بزرگ مرکز بسیاری از دانشگاه های عالی است که مدارک آن در دنیا معتبر است. 16 مورد از  100 موسسۀ آموزش عالی برتر جهان در انگلستان قرار دارد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

هزینۀ تحصیل در مقایسه با دیگر کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، استرالیا و کانادا دو تا سه هزار پوند کمتر است.

در بسیاری از دانشگاه های انگلستان دوره کارشناسی سه سال زمان می برد. در نتیجه علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه می توان به عنوان نیروی جوان تر وارد بازار کار شد.

فرصت های شغلی

در حین تحصیل در انگلیس فرصت های بی شماری برای کار دانشجویی وجود دارد. همچنین شرکت در دوره های کارآموزی کمپانی های بین الملل، از طریق دانشگاه امکان پذیر است.

امکان دریافت اقامت دائم

بعد از اتمام تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی در صورتی که پنج سال در این کشور کار کنید، می توانید اقامت دائم دریافت کنید.

مدت زمان دوره کارشناسی در انگلستان

بیشتر دوره های کارشناسی در انگلیس سه سال زمان می برد که بسته به رشتۀ انتخابی می تواند ترکیبی از دوره های مختلف سمینار، کارگاه و ارائه باشد.

بعضی از مدارک کارشناسی مانند رشته های علوم و مهندسی، امکان دارد تا چهار سال طول بکشد. شرکت در دوره های دو ساله فشرده برای ورود به بازار کار در سنین پایین نیز امکان پذیر است.

مدرک لیسانس در انگلستان

دورۀ تحصیلی لیسانس به نوعی طراحی شده است که بتوانید به درک کاملی از رشتۀ تحصیلی انتخابی خود برسید. انواع مختلفی از مدرک لیسانس در انگلستان ارائه می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیسانس هنر (BA)
  • مدرک لیسانس علوم (BSc)
  • لیسانس آموزش (BEd)
  • لیسانس مهندسی (BEng)

اپلای برای تحصیل در انگلیس در مقطع لیسانس

تنوع رشته های انتخابی برای تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی بالا است. همان طور که می دانید شرایط تحصیلی از دانشگاهی به دانشگاه دیگر نیز متفاوت است و با وجود فردی خبره در کنار خود می توانید شانس دریافت پذیرش را افزایش دهید.

با این شرایط اگر می خواهید فردی متخصص کنار خود داشته باشید، فرم دریافت مشاورۀ ما را پر کنید. چون مشاوران ما در طی مراحل دریافت پذیرش از دانشگاه های انگلستان به شما کمک می‌ کنند.

دورۀ انتخابی

با تحقیق کامل می توانید دوره ای را پیدا کنید که دقیقا مطابق نیازهای شما باشد. در وب سایت دانشگاه مدنظر خود می توانید از فرصت های تحصیلی آگاهی پیدا کنید.

بررسی شرایط ورود به دوره

شرایط ورود به دورۀ کارشناسی برای دانشگاه ها و دوره های مختلف در انگلستان، متفاوت است. با این حال بیشتر مدارک دبیرستان، برای کشورهای مختلف را از سراسر دنیا قبول دارند.

در صورت مورد تایید نبودن مدرک دبیرستان، باید برای تحصیل مستقیم در مقطع کارشناسی در یکی از دو دوره‌های A-level یا فاندیشن شرکت کنید.

همچنین برای تحصیل در رشته‌ های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در بعضی از دانشگاه های انگلستان باید در یکی از آمون های UKAT یا BMAT نمرۀ قبولی دریافت کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: