چگونه سریع و اسان و ارز دیجیتال بخریم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما میتوانید به سایت های صرافی های دارای مجوز خرید و فروش انواع ارز دیجیتال خود را انجام دهید. خرید از صرافی های یکی از امن ترین راه های خرید ارز است.

کیف پول آنلاین را به صورت رایگان بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید برای دانلود از منابع رسمی استفاده کنید تا امنیت بالایی داشته باشید.

خرید از طریق آدرس کیف پول بیت کوین که شبیه شماره حساب بانکی است انجام می‌شود. پس از تصمیم به خرید ارز دیجیتال باید به دنبال فروشنده باشید که می‌توانید از طریق افراد حقیقی بخرید و هم از صرافی‌های معتبر که البته پیشنهاد ما به شما صرافی‌ها است.

صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران از کاربران درخواست ارسال مدارک شناسایی می‌کنند که مانع از کلاهبرداری و پولشویی شوند. معادل هر میزان ارز دیجیتالی که می‌خواهید پول به حساب صرافی واریز می‌کنید و در مقابل نیز صرافی مربوطه ارز دیجیتال را به کیف پول شما منتقل می‌کند.

نحوه فروش ارز دیجیتال نیز به همین صورت است که می‌توانید به افراد حقیقی یا به صرافی‌های معتبر بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

استخراج ارز دیجیتال

زمانی که فردی برای کسی یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین می‌فرستد این تراکنش باید از یک منبعی مورد تایید قرار بگیرد و امنیت آن را تضمین کند.

کسی که این تراکنش را تایید می‎‌کند کسی نیست جز استخراج کنندگان بیت کوین. این افراد با استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال؛ سخت افزاری را در اختیار شبکه بیت کوین قرار می‌دهند که امنیت آن را تامین کند.

در ازای برقراری این امنیت و تایید تراکنش‌ها؛ کارمزدی به این افراد پرداخت می‌شود که همان بیت کوینی است که در لحظه به وجود آمده است.هرچه قدر سیستم سخت افزاری یک دستگاه بیشتر بتواند درستی یک مبادله را تایید کند بیت کوین بیشتری در شبکه به وجود می‌آید و به عنوان پاداش به آن داده می‌شود.

استخراج بیت کوین به یک جریان برق مداوم، اینترنت و دستگاه‌های استخراج کننده قوی نیاز دارد. استخراج دیگر ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت است.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: