چیدمان مناسب اتاق خواب چگونه است ؟
نوشته شده توسط : نت ویر

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب می باشد  از انجایی که ما بیشتر زمان عمر خود را در تخت خواب سپری می کنیم ، لازم است به نحوه چیدمان سرویس خواب توجه کنیم تا اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم . در ادامه مطلب مجموعه آریا چوب اطلاعاتی درباره نحوه چیدمان اتاق خواب با شما به اشتراک گذاشته است :

توصیه فنگ شویی:

اصول و قواعد متفاوتی درباره چگونگی چیدمان اتاق خواب وجود دارد . برای مثال اصلا نباید تخت خواب شما رو به روی درب اتاق خواب قرار بگیرد . هم چنین سعی کنید میز آرایش و آیینه را رو به روی تخت خواب قرار ندهید . سعی کنید پاتختی ها را به صورت قرینه در دو طرف تخت خواب خود بگذارید .

استاندارد های تخت خواب باید چگونه باشد ؟

 برای قرار دادن تخت خواب در اتاق باید به نکات ریز حتما توجه داشته باشید. مثلا برای قرار دادن تخت خواب در اتاق باید امکان دسترسی به آن از دو جهت فراهم باشد.(بغیر از تخت های یک نفره) کمترین دسترسی به تخت خواب از دیوار ها باید حد اقل 60 سانتیمتر باشد. در فنگ شویی بسیار تاکید شده است که در اتاق خواب خود مبلمان را به صورت گرد و منحنی بچینید و از تعدادی کوسن برای ترویج ملایمت و راحتی استفاده نمایید.

سعی کنید همیشه از گیاه ها و گل های تازه در اتاق خواب خود استفاده نمایید زیرا در فنگ شویی اشاره شده است که گیاهان خشک شده را باعث بروز بیماری می شوند.

اگر شما تخت خواب خود را در جهت مناسبی قرار دادید ولی یکی از قوانین فنگ شویی به این سبب نقض گردید، بهتر است همه چیز را فراموش نمایید زیرا مهم تر هر چیز یک خواب خوب و راحت است.

امیدواریم که از خواندن این مطالب نهایت لذت را برده باشید .





:: برچسب‌ها: سرویس خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: