چاپ کارتن رنگی
نوشته شده توسط : نت ویر

چاپ کارتن رنگی

 

تولید کارتن:

در توليد كارتن از ورق آماده ، ابتدا ورق مناسب با سفارش خريدار برش داده و چاك زده شده ولبه هاي آن چسبانده و آماده مي‌گردد. از آنجاييكه معمولا طرح و ساخت ونحوه اتصال كارتن بر اساس توافق خريدار و توليدكننده انجام مي‌گردد، لذا اتصال كارتن با استفاده از چسب يا دوخت و يا استفاده از نوار چسب بايستي مدنظر باشد. چسب مورد استفاده براي اتصال كارتن بايستي از مقاومت مناسب در مقابل رطوبت و شرايط آب و هوايي برخوردار باشد. روش هاي مختلفي در توليد كارتن وجود دارد. در واحدهاي بزرگ توليد كننده از مقوا و كاغذ كرافت لاينر، ابتدا بعد از تهيه ورق با استفاده از دستگاههاي مربوطه مستقيما كارتن توليد و به بازار ارائه مي‌شود. اما در واحدهاي كوچك كه فاقد دستگاه توليد ورق مي‌باشند معمولا كارتن بعد از تهيه ورق با استفاده از دستگاههاي خط‌زن و برش و چاك زن توليد مي‌شود و يا از دستگاه دايكاست كه روش تهيه كارتن به وسيله قالب مي‌باشد استفاده مي‌گردد. درروش دايكاست، خط وبرش وچاك به صورت همزمان برروي ورق انجام مي‌گيرد وكارتن توليد مي‌شود. با توجه به بررسي هاي انجام گرفته از واحدهاي كوچك كارتن سازي و تنوع بسته بندي در ابعاد مختلف و اين كه اساسا توليد كارتن بر مبناي سفارش انجام مي‌پذيرد.

چاپ کارتن : چاپ کارتن و مقوا یکی دیگر از روش های بالا بردن جذابیت بسته بندی به حساب می آید. از روان شناسی رنگ میتواند استفاده کرد تا رنگی متناسب  محصول با هدف جذب نگاه مشتری را در نظر گرفت. زیرا رنگ و طرح جعبه بسته بندی اولین چیزی است که مصرف کننده با آن روبرو میشود و میتواند باعث به وجود آمدن یک احساس خوب نسبت به محصول گردد و این احساب خوب موجب خرید محصول میشود.

فرمول تولید رنگ چاپ کارتن :یکی از ارکان تعیین قیمت انواع کارتن، چاپ روی کارتن می باشد که می توان به روش مستقیم چاپ  کارتن رنگی ، تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ ( چاپ فلکسو ) و روش غیر مستقیم آن که چهاررنگ ( چاپ افست ) لمینتی می باشد و همچنین چاپ سیلک اشاره کرد.

تاثیر چاپ کارتن رنگی در میزان فروش: رنگها اثربخشی فوق العاده‌ای در جذب مخاطب دارند.

قیمت چاپ کارتن به چه عواملی بستگی دارد؟ تعداد رنگ استفاده شده و طرح و نوشته های اختصاصی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت چاپ و هزینه ی تمام شده جعبه میباشند.

 





:: برچسب‌ها: کارتن , چاپ کارتن , کارتن رنگی , رنگ چاپ کارتن ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: