طراحی بسته بندی عسل
نوشته شده توسط : نت ویر

طراحی بسته بندی عسل :

قبل از شروع طراحی بسته بندی محصول باید به چند نکته توجه کرد :

نکته ی اول محصول چیست؟ مخاطب محصول چه کسی است؟ محصول را چگونه طراحی کنم؟

محصول مورد نظر ما عسل است و نیاز به بسته بندی محکمی دارد  و نیاز عام مردم است پس باید تمام اقشارجامعه رادرنظرربگیریم و از جمله محصولاتی است که توسط بسیاری از خانواده‌های ایرانی به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌‌گیرد

بسته بندی محصول باید مصرف کننده ایده آل خود را جذب کند. طراحی بسته بندی عسل از جمله کارهای مهمی است که باید برای افزایش فروش این محصول انجام دهیم. یکی از موارد بسیار مهمی که می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان فروش محصولات داشته باشد بسته بندی خلاقانه است. طراحی بسته بندی عسل در روش‌های گوناگون و با استفاده از ایده‌های خلاقانه مختلفی انجام می‌شود. برای آنکه در طراحی بسته بندی عسل موفق باشید باید به نکات مختلفی از جمله رنگ‌بندی مناسب، استفاده از لوگو برند، و همچنین استفاده از نوشته‌ها با رنگ و فونت مناسب باید توجه کرد.

انواع طراحی بسته بندی عسل:

یکی از انواع بسیار رایج طراحی بسته بندی عسل استفاده از ظروف شیشه‌ای است البته از ظروف پلاستیکی و نظیر آن نیز استفاده می شود .

نکات مهم در طراحی بسته بندی عسل:

جذابیت، زیبایی، و کارایی بسته بندی نظر خریداران را جلب کرده و آن‌ها را به خرید محصول تشویق می‌کند. رنگبندی بسته بندی باید با نوع محصول مطابقت داشته باشد؛ به طوری که خریداران با مشاهده بسته بندی به ماهیت محصول موجود در آن پی ببرند. معمولاً در طراحی بسته بندی عسل از رنگ‌های زرد و نارنجی استفاده می‌شود. لوگو برند خود را فراموش نکنید. از نوشته‌های مناسب استفاده کنید  وسعی کنید تمام این اطلاعات را با استفاده از فونت و رنگ مناسب و سایز صحیح بر روی بسته بندی درج کنید.

 

شما می توانید طراحی و بسته بندی مورد نظرخود را در شرکت قصر یخ  دریافت کنید.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی بسته بندی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: