نوشته شده توسط : نت ویر

تو این مقاله قصد داریم با دنیای ساک دستی ها  آشنا بشیم . علارغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به نو بودن آن، تا الان اسم های  متنوعی به آن اطلاق گردیده است . مانند : ֦ ساک دستی ֦  ֦ساک خرید ֦  ֦ بگ شاپ ֦ و ...  . به همین علت ما در قصر یخ شرایطی رو فراهم کردیم تا با معرفی انواع ساک دستی ها و طراحی های خاص و شیک شما رو برای انتخاب های بهینه همراهی کنیم .ساک دستی علاوه بر اینکه به عنوان وسیله ای برای حمل وسایل استفاده میشود می تونه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای شما کار کنه به گونه ای که شما با چاپ طرح یا لوگو ی برند خود بر روی کیف خرید تبلیغات برند خود را در سطح یک منطقه انجام دهید و در واقع آن کیف خرید به عنوان یک رسانه برای شما کار می کنه . امروزه کسب و کار ها به دنبال راه هایی برای جذب و نگه داشتن مشتریان خود هستند و قطعا اولین اولویت برای هر کسب و کاری احترام و رضایت مشتری می باشد . شما کمتر کسب و کار رو مشاهده می کنید که پس از خرید وسایل شما را همچون قدیم در کیسه نایلکس بگذارند و به جای آن از ساک های دستی استفاده می کنند که هم جلوه بهتری دارند و باعث کسب رضایت مشتری ها می شود و هم همچون یک رسانه در سطح جامه عمل نموده و اقدام به تبلیغاتی برند شما می کنند بدون اینکه شما کار خاصی انجام دهید .

 

انواع ساک دستی :

این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند .

کاربرد ساک دستی شاپینگ بگ :

به اشتراک گذاری نام تجاری

یکی از اصلی ترین اهداف از طراحی و چاپ ساک دستی، به اشتراک گذاری نام تجاری خاص می باشد. شما می توانید با چاپ ساک دستی مناسب، نام تجاری خود را در ذهن افراد ذخیره کنید. استفاده افراد از ساک دستی باعث می شود تا نام یا لوگوی مخصوص کسب و کار شما ناخوداگاه در ذهن آنان ذخیره شود. البته مد نظر داشته باشید که در اینجا، مقاومت و کیفیت بالای ساک دستی طراحی شده از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا یک ساک دستی بی کیفیت باعث خلق خاطره ای ناخوشایند در ذهن افراد می شود .

 

افزایش درآمد

 

با استفاده از ساک دستی، فروش و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید! همان طور که می دانید هدف تمامی کسب و کار ها افزایش سود و کسب و درآمد بیشتر می باشد که با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی این رسیدن به این هدف کار ساده ایست. برای افزایش فروش و درآمد بیشتر شما نیاز به خریداران بیشتری دارید که در نتیجه بهره گیری از ساک دستی تبلیغاتی باعث گرایش بیشتر افراد به کسب و کار شما می شود. اما چگونه؟ در نظر داشته باشید که یک ساک دستی با کیفیت ممکن است مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد که همین مسئله نیز باعث آشنایی بیشتر افراد با کسب و کار شما می شود .

بصرفه بودن

همان طور که می دانید، برای آشنایی و به اشتراک گذاری کسب و کار ها در میان دیگران، روش های تبلیغاتی فروانی وجود دارد که البته از هزینه زیادی نیز برخوردارند. یکی از مزیت های استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی، هزینه کم آنها می باشد. طراحی و چاپ ساک دستی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی از هزینه کمتری برخوردار است که به عامل نیز سبب محبوبیت بیشتر این روش تبلیغاتی شده است .





:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: