آموزش آرایشگری
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش آرایشگری

در این پست قراره از آموزش های سالن زیبایی الماس نشان صحبت کنیم

 

آموزش شینیون

 

در دوره آموزش شینیون مو هنری فرا خواهند داد انتخاب شینیون صحیح مناسب با فرم صورت که یکی از مهمترین ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای می باشد. زیرا عیوب صورت را می توان با شینیون صحیح از بین برد و صورت را زیبا تر کرد.

آموزش کاشت و طراحی ناخن

 

در دوره آموزش طراحی ناخن هنری که در موارد زیر را آموزش خواهند داد:
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد.

آموزش لیفت مژه

در دوره آموزش لیفت مژه با حرفه لیفت و لمینت مژه آشنا خواهید شد و خواهید توانست به صورت کاملا حرفه ای روی مژه های یک مدل پیاده سازی نمایید. لیفت و لمینت مژه تنها یک روش زیبایی نیست بلکه روش درمانی نیز محسوب می شود که در این صورت مژه های خمیده تر، محکم تر و بلندتر خواهید داشت. منظور از لیفت مژه در واقع فر خوردن و خمیدگی رو به بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی رو به پایین برای مژه های پلک پایین است در این صورت فر خوردن مژه ها باعث می شود که چشمان فرد گیراتر و درشت تر از چیزی که هست به نظر آید. در لمینت مژه نیز با رنگ کردن مژه های طبیعی فرد و تاب دادن به آن ها فرمژه دائم و زیبا خواهید داشت و مژه های شما بلندتر و حجیم تر نشان داده خواهد شد. رنگ کردن مژه ها نیز به گونه ای است که گویا به مژه های خود ریمل زده اید.

 

آموزش اکستنشن مو

در دوره آموزش اکستنشن مو هنری فرا خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر( بدون دیده شدن و فقط با لمس کردن احساس می شود) کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله(نصب) گفته می شود.





:: بازدید از این مطلب : 2097
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: