ارتودنسی غرب تهران چگونه است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ارتودنسی یکی از روش های نوین پزشکی می باشد که توسط آن مشکلات دهان و دندان برطرف می شود. ارتودنسی ها دارای انواع مختلفی هستند؛ ولی بیشترین نوعی که استفاده می ‌شود و می ‌تواند تقریبا تمام موارد مربوط به مشکلات دندان را حل کند، ارتودنسی نوع سنتی یا ارتودنسی ثابت است، این ارتودنسی از سیم براکت و نوارهای لاستیکی تهیه تشکیل شده است که روی دندان ها قرار می گیرند و ایجاد کشش در دندان ‌ها می کنند و پس از مدتی به مرور کار جابجایی دندان صورت می گیرد و دندان ها به نقطه درست خودشان انتقال پیدا می کنند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

ارتودنسی غرب تهران چگونه است؟

ارتودنسی غرب تهران دارای پزشکان و دندانپزشکان متخصص ارتودنسی بسیار با تجربه و با مهارت می باشد که می توانند با استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته جدید، دندان های شما را بررسی کنند و مشکل آن را توسط درمان ارتودنسی برطرف کنند.

ارتودنسی عملکردی چیست؟

ارتودنسی عملکردی در کنار اینکه می ‌تواند دندان‌ ها را حرکت دهد و به جای درستشان انتقال دهد، می ‌تواند فک را هم اصلاح کند و ظاهر صورت را بهبود ببخشد و مشکلاتی مانند آپنه خواب و درد صورت را کاهش دهد، با استفاده از ارتودنسی عملکردی شما می توانید چند مشکلتان را حل کنید. یعنی هم مشکل ناهنجاری دندان تان و هم مشکل ناهنجاری فک تان در واقع این ارتودنسی با تمرکز بر نتایج عملکردی برای بیمارانی که چندین دلیل برای انجام ارتودنسی جامع دارند، ایده آل می باشد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی چیست؟

آیا ارتودنسی جراحی نیاز دارد؟

معمولا می‌توان گفت که بدون ارتودنسی جراحی، امکان گسترش فک وجود ندارد؛ ولی باید بدانید که در سال های اخیر به لطف تکنیک ‌های ارتودنسی جایگزینی که در ارتودنسی استفاده می شود و برای افزایش مشخصات صورت و اصلاح اوربایت دیگر نیازی به جراحی ندارد و یا نیازی نیست که شما دندانتان را بکشید، با داشتن گزینه های جایگزین در ارتودنسی غرب تهران شما می توانید تا جایی که ممکن است دندان هایتان را بدون جراحی و کشیدن دندان به وسیله ارتودنسی درمان کنید.

مشکلاتی که ناهنجاری دندان ها ایجاد می کنند

  • شکل صورت ناخوشایند
  • لبخند ناخوشایند
  • احتمال ایجاد خر و پف یا آپنه خواب
  • ملتهب شدن مفاصل فک که باعث میگرن و سر درد می شود.
  • بالا رفتن شدت ناهنجاری که با گذشت زمان مشکل در جویدن غذا و بلعیدن آن ایجاد میشود که این مشکل باعث ایجاد بیشتر بیماری های تنفسی مانند آسم، خروپف،عفونت‌گوش، تکرارسرماخوردگی و اضطراب میشود.

 بیشتربخوانید... هزینه ارتودنسی دندان

منبع: http://www.bestdentists.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: