کدام بریس ها بهتر جواب می دهند؟ ثابت یا متحرک؟
نوشته شده توسط : نت ویر

در این جا ما قادر به انتخاب گزینه های درمان ارتودنسی هستیم که شامل ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک است. ارتودنسی در حالی محبوبیت بیشتری پیدا می کند که بزرگسالان بیشتر به دنبال صاف کردن دندان های کج خود هستند. پیشرفت های اخیر در فن آوری ارتودنسی این امکان را برای دندانپزشکان فراهم کرده است که دندان ها را با سرعت بیشتر از آن چه فکر می کردید، صاف کنند و بریس های مدرن بسیاری طراحی شده اند.

بریس های متحرک یا نامرئی

بریس های متحرکی که کاملاً نامرئی هستند و می توانند از صاف کننده های پلاستیکی شفاف برای صاف کردن دندان ها استفاده کنند، جای تعجب ندارد که این انتخاب بسیار محبوب است؛ زیرا استفاده از این بریس ها بسیار آسان بوده و شما به سادگی باید هر مجموعه ردیف کننده را به مدت تقریبی دو هفته استفاده کنید. درمان تا زمانی که دندان های شما در موقعیت هایی قرار بگیرند که توسط دندانپزشک از قبل برنامه ریزی شده است، ادامه می یابد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دندان سریع

بریس های ثابت

یک سیستم بریس ثابت به نام Fastbraces ارائه می شود که می تواند برای کودکان و بزرگسالان مناسب باشد. فقط ثابت بودن به این معنی نیست که ارزش توجه را ندارد؛ چرا که بسیار محتاطانه است. با استفاده از Fastbraces ، شکل براکت برای کمک به حرکت همزمان ریشه دندان و همچنین تاج، طراحی شده است که کمی با صاف کردن دندان های معمولی متفاوت است.

این واقعیت که قادر به حرکت هر دو با هم هستیم، به این معنی است که درمان بسیار راحت و سریع است. درمان می تواند از سه ماه تا یک سال طول بکشد و می توان به نتایج خوبی رسید.

ممکن است دشوار باشد که تصمیم بگیرید، کدام گزینه صاف کردن دندان برای شما بهتر است و این جایی است که دندانپزشک می تواند به شما کمک کند. هنگامی که برای اطلاع از بریس مراجعه می کنید، موقعیت دندان های شما و رابطه بین دندان های بالا و پایین شما، به دقت بررسی خواهد شد. ممکن است با استفاده از اشعه ایکس و برداشت از بهترین روش درمانی برای شما تصمیم گرفته شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی همزمان با عمل بینی

منبع: مجله تخصصی ارتودنسی





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: