ارتودنسی فک پایین چقدر طول می کشد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

تراز مناسب فک ها و دندان ها برای عملکرد سالم دهان و دندان، مانند جویدن، گفتار و تنفس مهم است. این می تواند تنش و فشار روی فک های شما را کاهش دهد، احتمال ایجاد حفره و بیماری پریودنتال را کاهش دهد و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. زمانی که دندان پزشک شما را برای ارتودنسی فک پایین به ارتودنتیست ارجاع می دهد، سوالی که مطرح می شود این است که چه مدت طول می کشد تا بریس ها دندان های شما را صاف کنند؟ از شکاف گرفته تا اوربیت، تا دندان یا تراز فک، فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند در مدت زمان نیاز بیمار به استفاده از بریس تأثیر بگذارد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی و عمل بینی

مدت زمان ارتودنسی فک پایین

باید گفت زمان درمان ارتودنسی دندان فک پایین به عوامل مختلفی بستگی دارد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که میزان مدتی که فرد باید از بریس استفاده کند را تعیین می کند؛ از جمله سن، نوع درمان و نیازهای فردی یا مواردی که باید برطرف شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی چیست؟

عوامل اخیر بیشترین تأثیر را در طول مدت دارند؛ زیرا مشکلات بیمار می تواند به سادگی تنظیم جزیی یا به همان اندازه مهم باشد که دوباره تنظیم مجدد فک انجام شود. در حالی که مدت زمان لازم برای انجام بریس ها توسط بیمار بسیار متفاوت است؛ اما پس از ارزیابی و مشاوره اولیه، متخصص ارتودنسی می تواند به شما در درک بهتر زمان مورد نیاز برای مورد منحصر به فرد شما کمک کند. بنابراین، هنگامی که دندان پزشک شما می گوید زمان شروع درمان است، متخصص ارتودنسی معاینه اولیه شما را تعیین می کند و شما می توانید ایده بهتری از آنچه انتظار دارید، داشته باشید.

بیشتربخوانید... ارتودنسی ثابت چیست؟

به طور متوسط ​​مدت زمان استفاده از بریس چقدر است؟

درمان ارتودنسی به طور متوسط ​​بین 18-16 ماه است؛ اما گاهی اوقات ممکن است 24 ماه یا حتی بیشتر طول بکشد. مراقب قول های هر کسی باشید که می گوید فقط در مدت شش ماه می توانید لبخند صاف بزنید. در حالی که برخی از بیماران ممکن است فکر کنند فقط باید فاصله خود را کم کنند، درمان در کمتر از شش ماه تقریبا نادر است. آنچه ممکن است بعضی از بیماران نبینند یا بدانند این است که آیا گزش آن ها به طور مناسب تراز شده، راه هوایی به درستی باز شده یا کام به درستی تشکیل شده است. این ها بیماری های پنهانی هستند که می توانند سلامت دهان و دندان را در طولانی مدت تحت تأثیر قرار دهند.

​​منبع





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: