عمل بینی استخوانی
نوشته شده توسط : نت ویر

افرادی که قصد انجام جراحی زیباییی بینی دارند معمولا سوال های زیادی ذهنشان را درگیر می کند. یکی از سوال هایی که ذهن متقاضیان را درگیر می کند شناخت نوع بینیشان است. در ادامه قصد داریم از تمام جوانب عمل بینی استخوانی را بررسی کنیم.

علل غوز و برآمدگی روی بینی

۱. عوامل ارثی

به صورت ژنتیکی و مادرزادی ممکن است بینی استخوانی و غضروفی به ارث برسد. در این موارد با رسیدن به سن بلوغ بزرگی بینی نمایان می شود.

۲. عوامل محیطی

بینی ممکن است به علت های مختلف و بر اثر ضربه دچار مشکل شود . عواملی مانند تصادف، ضربه در ورزش می تواند منجر به شکستگی بینی شود که در این موارد معمولا همراه با شکستگی، مشکلات تنفسی نیز برای فرد به وجود می آید.

روند عمل بینی استخوانی چگونه است؟

در روند جراحی بینی استخوانی حتما باید بینی برش خورده تا پزشک به نواحی استخوانی دسترسی کاملی پیدا کند. زمانی که برش روی سطح پوست انجام شد پزشک به راحتی می تواند استخوان اضافی روی بینی را برداشته سپس کناره های بینی را به هم نزدیک کرده سپس بخیه بزند.

بیشتر بخوانید... عمل بینی طبیعی

جراحی بینی استخوانی

این نکته حائز اهمیت است که جراحی بینی فقط با ایجاد برش و انجام تغییرات استئوتومی برای رفع ایرادات بینی انجام می گیرد.

بنابراین باید به افرادی که می خواهند عمل بینی استخوانی طبیعی داشته باشند یا در مواردی می خواهند جراحی بینی استخوانی بدون عمل انجام دهند و حتی گاها در سایت های اینترنتی عمل بینی استخوانی توسط لیزر را مشاهده نموده اند متذکر شد که اصلاح بینی استخوانی به کمک انجام عمل جراحی بینی امکان پذیر است.

جهت رسیدن به نتایج مطلوب، حفظ عملکرد تنفسی و به حداقل رساندن عوارض جراحی بینی، عمل بینی باید توسط بهترین جراح بینی انجام پذیرد.

جراحی بینی استخوانی مشکلاتی نظیر انحراف تیغه بینی ، کجی بینی ، پولیپ بینی ، شکستگی بینی و غیره را درمان و رفع می نماید.

بیشتر بخوانید... همه چیز در مورد عمل بینی

بهترین سن برای جراحی بینی غضروفی قوی چه سنی است؟

بینی چه استخوانی باشد چه گوشتی، توصیه می شود که بعد از رشد کامل اجزای صورت عمل رینوپلاستی انجام بگیرد. به طور کلی توصیه شده که خانم ها بعد از 14 سالگی و آقایان بعد از 16 سالگی عمل بینی انجام دهند. اما متخصصان برتر جراحی بینی ایران و جهان معتقدند که 18 سالگی بهترین سن برای عمل جراحی زیبایی بینی است.

منبع





:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: