جواد خیابانی چگونه لاغر شد؟
نوشته شده توسط : نت ویر

جواد خیابانی گزارشگر محبوب و سرشناس که گزارش او در بازی ایران و استرالیا فراموش نشدنی است به تازگی بیش از ۳۰ کیلو وزن کم کرده
که در ویدیو زیر از خودش درباره  نحوه کاهش وزنش توضیح می دهد.

 

شایعات زیادی در مورد عمل های جراحی لاغری وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم

جراحی اسلیو معده روشی آسان برای کاهش وزنی سریع می باشد.

عمل کوچک کردن معده با لاپاراسکوپی معجزه نمی کند بلکه این جراحی به فرد چاق کمک می کند تا زندگی سالم تری داشته باشد.  عمل اسلیو معده ابزار مفیدی برای کاهش وزن می باشد که نیاز به تعهد مادام العمر فرد دارد. خود جراحی به تنهایی نمی تواند موجب کاهش وزن بیمار شود بلکه لازم است عادات غذایی و برنامه ورزشی پس از جراحی لاغری برای همیشه تغییر کند. بدون ورزش و تغییر رژیم غذایی پس از جراحی لاغری ممکن است وزن بیمار به مرور زمان به حالت سابق برگردد و جراحی لاغری شکست بخورد.

جراحی اسلیو معده خطرناک است.

هر جراحی به طور مشخص خطرات و عوارض خاص خود را دارد اما به طور کلی، جراحی لاغری خطر خاصی ندارد و در مقایسه عوارض و فواید جراحی، می توان گفت که جراحی اسلیو معده ارزشش را دارد.

اسلیو معده جزء جراحی های زیبایی بوده و تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

با اینکه چاقی مفرط ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد اما بیشتر ضرر آن مشمول سلامتی انسان می شود. درست است که پس از جراحی اسلیو معده و کاهش وزن، زیباتر به نظر می رسید اما هدف این جراحی، کمک به طول عمر بیشتر و زندگی سالم تر می باشد.
برخی شرکت های بیمه جراحی اسلیو معده را تحت پوشش قرار می دهند اما در اینباره بهتر است با شرکت بیمه مشورت کنید و شرایط خود را با آنان در میان بگذارید. ابتلا به بیماری های مرتبط با چاقی مانند فشار خون و دیابت می تواند احتمال تحت پوشش قرار گرفتن جراحی تان را افزایش دهد.

بیمار لازم نیست با پزشک خود مشورت کند.

بسیاری از بیماران از سوال کردن درباره جراحی لاغری خجالت می کشند. افراد زیادی به همین دلیل صبر می کنند تا مشکل چاقی شان از کنترل خارج شود و سپس تصمیم به جراحی لاغری می گیرند که در این صورت خطر جراحی افزایش خواهد یافت
بیمارانی که از یک پزشک عمومی به جراح لاغری ارجاء داده شده اند، بیش از سایرین به جراحی لاغری خود اهمیت داده و دستورالعمل ها را دنبال می کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: