نوشته شده توسط : نت ویر

قوز بینی نوعی بی نظمی در ساختار بینی است که ریشه در غضروف و استخوان آن دارد. قوز می تواند هرجایی بین بخش فوقانی بینی تا قبل از نوک بینی وجود داشته باشد. هرچند که این قوز برای اغلب افرادی هیچ مشکل و مساله خطرناکی ایجاد نمی کند، اما در برخی موارد ممکن است یک مساله جدی باشد و برای مثال زیبایی و توازن اجزای صورت را به هم بزند. برداشتن قوز در پل بینی یکی از رایج ترین دلایلی است که افراد مختلفی به خاطر آن عمل جراحی بینی انجام می دهند. در ادامه با بهترین جراح بینی در تهرانهمراه باشید.

آیا قوز بینی می تواند مشکل تنفسی ایجاد کند؟

برخلاف انحراف بینی (تیغه بینی)، که یک وضعیت و مشکل پزشکی به شمار می رود، و می تواند بینی را کج کند و برای تنفس مشکل به وجود بیاورد، قوز به طور معمول بر تنفس تأثیر نمی گذارد. یعنی کسانی که قوز دارند لزوما با مشکل تنفسی مواجه نیستند.

بیشتر بخوانید... چسب بینی

آیا حتما باید قوز بینی را برداشت؟

خیر! برداشتن قوز یک تصمیم کاملا شخصی است و هیچ ضرورت پزشکی ندارد. با این حال اگر فکر می کنید که ظاهر چهره شما را به خطر انداخته و زیبایی شما را زیر سوال برده می توانید با مشورت گرفتن از یک جراح بینی خوب، آن را برداشته و تعادل و زیبایی را به چهره خود برگردانید.

برای حذف قوز بینی چه راه حل هایی وجود دارد؟

ما دو روش جراحی و غیر جراحی می توانیم انواع قوز بینی را برداریم. روش غیر جراحی تهاجم کمتری دارد و می تواند قوزهای کوچک را به خوبی پنهان و یا برطرف کند اما برای قوزهای قابل توجه نیاز به عمل زیبایی بینی است.

عمل زیبایی بینی بدون مداخله جراحی

زیبایی بینی بدون جراحی یا بدون مداخله گسترده که به آن جراحی زیبایی با مایع گفته می شود می تواند قوز بینی را به شکل هنرمندانه ای بردارد و نتایج آن بین 6 ماه تا 2 سال ادامه دارد. این روش به بی حسی موضعی احتیاج دارد و در حدود نیم ساعت به پایان می رسد.

با استفاده از فیلر ها یا پرکننده های پوستی، جراح پلاستیک بخش های مختلف بینی شما که در اطراف محل قوز بینی قرار دارند را پر میکند. این کار می تواند منجر به پنهان شدن قوزهای کوچک شود.

این روش به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه جراحی زیبایی بینی است، عوارض احتمالی کمتری دارد و با کمترین مدت زمان بهبودی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید... هزینه عمل بینی در سال 1400





:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: