ارتودنسی 6 ماهه چگونه انجام می شود؟
نوشته شده توسط : نت ویر

بیماران سه گانه، بزرگسالان و بیماران بریس دار بیشترین نگرانی را در مورد طول مدت درمان، هزینه آن و اینکه آیا آنها می توانند دندان های خود را با احتیاط صاف کنند، دارند. ما می دانیم که اکثر بزرگسالان زندگی پرمشغله، تعهدات مالی و تمایل به یک گزینه زیبایی دارند. ما کاملا می فهمیم که چرا برنامه هایی مانند شش ماه لبخند جذاب هستند. چه کسی نمی خواهد یک لبخند ستاره ای با سرعت پیچ و تاب داشته باشد. با این حال، قبل از اینکه امید خود را بالا ببرید و پولهای سخت خود را بدست آورید، بیایید نگاهی دقیق به جوانب مثبت و منفی 6 ماهه بیاندازیم.

دلایل سخت بودن درمان ارتودنسی

یکی از نکات منفی که امکان دارد برخی را بر این دارد که کلا از انجام ارتودنسی دندان منصرف شوند روند طولانی و به هم پیوسته ی آن است؛ به عبارت دیگر روند ارتودنسی به نحوی است که مراحل آن باید به صورت پشت سر هم انجام شود و در هر مرحله ای از آن فرد دچار مشکل شود حتما در مراحل بعدی هم با تأثیرات آن مشکل رو به رو خواهد بود. مسئله ی به هم پیوسته بودن مراحل انجام ارتودنسی امری اجتناب نا پذیر است اما نکته ی مثبتی که در این رابطه وجود دارد این است که مدت انجام ارتودنسی را می توان کوتاه کرد، با سرعت بیشتری آن را انجام داد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی و عمل بینی

ارتودنسی 6 ماهه چیست؟

شما به فکر استفاده از ارتودنسی هستید، شما می‌توانید از روش درمانی ارتودنسی شش ماهه استفاده کنید و در عرض شش ماه یک بلخند زیبا داشته باشید، همچنین شما می‌توانید از روش‌های معمول استفاده کنید و بین 18 تا 36 ماه طول درمان شما باشد، این روش درمانی را در زیر مجموعه ارتودنسی زیبایی قرار می‌دهند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

ارتودنسی 6 ماهه برای چه سنینی مناسب است؟

ارتودنسی 6 ماهه خود را به عنوان روشی مقرون به صرفه برای افراد 16 ساله و بالاتر برای صاف کردن دندان های خود در طی شش ماه با بریس های شفاف اعلام می کند. درمان در اکثر موارد توسط دندانپزشک عمومی برخلاف متخصص ارتودنسی انجام می شود.

هزینه ارتودنسی 6 ماهه

شاید این دیدگاه وجود داشته باشد، که به دلیل کم بودن زمان ارتودنسی 6 ماهه پس هزینه درمان آن گران تر است، اما باید گفت که خیر به این شکل نست، ماننده ارتودنسی های دیگر باتوجه به مکان و نظر متخصص هزینه ی ارتودنسی توافق می شود.

بیشتربخوانید... متخصص ارتودنسی دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: