خرید سنسور هوشمند اویو برای منازل
نوشته شده توسط : نت ویر

سنسور هوشمند، همانطور که از نامش مشخص است، یک دستگاه حسگر است که قادر به انجام عملکرد و عملیات هوشمند می باشد. این سنسورها محیطی را که در آن قرار گرفته اند را به راحتی درک می کنند. در حال حاضر طیف گسترده ای از سنسورهای هوشمند با کاربردهای مختلف وجود دارد. سنسورهای هوشمند یا همان حسگرها، به راحتی کمیت هایی از جمله: دما، فشار، رطوبت، حرارت و ... را تشخیص می دهند. سنسورها انواع و اقسام مختلفی دارند، سنسورهای نوری، حرارتی، لیزری، اولتراسونیک و ...  از نمونه های آن می باشد. 

5 سنسور هوشمندی که می توانید در منازل خود استفاده کنید

زمانی که افراد شروع به ساخت خانه های هوشمند خود می کنند بیشتر آن ها به دنبال دستگاه های استانداردی همچون قفل های هوشمند و روشنایی هوشمند می گردند. با اینکه چنین مواردی قطعا بخشی از فوندانسیون خانه های هوشمند هستند اما نیازی نیست به همین دستگاه ها بسنده کنید. سنسورهای هوشمند می توانند امنیت و راحتی را به منزل شما هدیه کنند. درادامه با خانه هوشمند اویو ارائه دهنده مقالات و خدمات اینترنت اشیا در حوزه خانه هوشمند ، گلخانه هوشمند، بیمارستان هوشمند و شهر هوشمند باشید.

 1. سنسورهای هوشمند آب

2. سنسورهای هوشمند دود و گاز CO

3.سنسورهای هوشمند حرکتی

4. مالتی سنسورها

مالتی سنسور/ حرکتی Fibaro Z-Wave Plus  4 قابلیت مفید و کاربردی را در یک سنسور ترکیب کرده است. این سنسور به عنوان سنسور حرکتی، سنسور دما، سنسور نور، سنسور ارتعاش و شتاب سنج عمل می کند.

به کمک مردمک LED چند رنگ آن می توانید به راحتی بفهمید این سنسور چندکاره چگونه می تواند حرکت را تشخیص دهد، دمای خانه را شناسایی نماید و حتی در تشخیص زلزله به شما کمک نماید.

5.سنسورهای هوشمند پنجره و درب

قصد خرید سنسور هوشمند دارید؟

در این مقاله ما تنها 5 تا از بهترین انواع سنسور هوشمند را به شما معرفی کردیم. اگر میخواهید یکی از این سنسورها را بسته به نیاز خود انتخاب کنید، میتوانید به فروشگاه اینترنتی اویو مراجعه کرده و نمونه مد نظر خود را خریداری کنید. اگر هم محصول اختصاصی و ویژه ای مد نظرتان است میتوانید با خانه هوشمند اویو تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان برای شما بهترین سنسور هوشمند را تولید کنند.

بیشتربخوانید... هوشمند سازی دیتاسنتر

 

 





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: