بهترین روش زیبایی دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

راه های بسیاری برای زیبایی لبخند موجود می باشد که هر روزه با توجه به پیشرفت های علم دندانپزشکی این راه ها بیشتر می شوند، با استفاده از این روش ها شما می توانید لبخند زیباتری داشته باشید، هر روش، قابل انجام برای تمامی افراد نمی باشد و انجام کدام روش را دندانپزشک می تواند تعیین کند.

زیبایی دندان با سفید کردن یا بلیچینگ 

بلیچینگ(سفید کردن) یکی از روش های سفید و روشن کننده دندان است که می تواند لکه و تیرگی دندان را از بین ببرد، بلیچینگ به دو صورت در خانه و مطب انجام می شود که نوع مطبی آن با قراردادن دستگاهی با اشعه مخصوص روی دندان انجام می پذیرد و تاثیر بیشتری خواهد داشت.

زیبا کردن دندان ها با استفاده از روش کامپوزیت

کامپوزیت دندان از سریع ترین و کم هزینه ترین روش ها برای مشکلات و آسیب های دندانی و همچنین زیبایی دو چندان دندان است. کامپوزیت موادی از جنس شیشه یا کامپوزیت می باشد که به صورت لایه ای نازک قسمت های جلویی دندان را می پوشاند، در این روش نیازی به تراشیدن دندان نیست و با کمترین آسیب به دندان می توان تغییرات بسیاری در ظاهر و رفع نقص دندان ایجاد کرد.

زیبایی دندان ها با روش لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی، روشی مدرن برای ترمیم و زیبایی دندان هاست، در این روش از یک لایه نازک سرامیک استفاده می کنند که نسبت به کامپوزیت دارای مقاومت بیشتری است و کمتر دچار آسیب و شکستگی می شود. برای انجام لمینت دندان باید ابتدا از دندان ها قالب گیری شود که این قالب ها در آزمایشگاه به روکشی بسیار نازک از سرامیک درمی آیند و پس از آن با تراش دندان، روی دندان نصب می شوند.

روش تاج سرامیکی برای زیبایی دندان ها 

ساختار تاج های پرسلن می تواند به دندان ها کمک کند و از آسیب به ساختار آن ها جلوگیری نماید همچنین سبب زییایی دندان ها شوند.

زیبایی دندان ها با روش ایمپلنت 

ایمپلنت یعنی تجهیز دندانی که به جای دندان های خالی از آن استفاده می کنند، جنس اکثر ایمپلنت ها از تیتانیوم است و با جراحی در قسمتی که دندان وجود ندارد قرار می گیرد.

هزینه زیباسازی دندان

با توجه به گستردگی که در روش های زیباسازی دندان وجود دارد بدون معاینه مستقیم بیمار نمی توان هزینه دقیقی را در نظر گرفت زیرا این هزینه ها با توجه به نوع درمان، پزشک معالج، تجهیزات مورد استفاده، تعداد واحدی که برای زیبایی در نظر گرفته شده و ... می تواند کاملا متغییر باشد.

منبع: http://www.karajdentists.ir/

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: