ارتودنسی و بارداری آنچه باید قبل از شروع کار بدانید
نوشته شده توسط : نت ویر

دانستنی های ارتودنسی و بارداری چیست؟ برخی از خانم ها ممکن است فکر کنند که باید بین ارتودنسی و بارداری یکی را انتخاب کنند. آنها می گویند ما کارهای زیادی داریم که می خواهیم انجام دهیم و هنوز زمان مناسبی برای تشکیل خانواده وجود ندارد؛ حتی اگر این یک کار خارق العاده و جادویی باشد. بچه دار شدن 9 ماه طول می کشد و به طور متوسط ​​5-9 ماه طول می کشد که دندان های صاف را با ترازکننده های نامرئی طی کنید.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی دندان کودکان

ارتودنسی و بارداری، قبل از اینکه بفهمید باردار هستید

در مقایسه با سایر روش های زیبایی و درمانی برگشت ناپذیر که به داروهای خوراکی یا داخل وریدی نیاز دارند، صاف کردن دندان ها با بریس یا ردیف های متحرک بر بقیه بدن شما تأثیر نمی گذارد. بنابراین اگر می خواهید باردار شوید، هیچ چیز ترسناک نیست و می توان همزمان با ارتودنسی شروع کرد. اولین چیزی که در مورد ارتودنسی و بارداری وجود دارد، این است که مطمئن شوید از سلامت دندان برخوردار هستید؛ بنابراین معاینات دندانپزشکی خود را انجام داده اید و هر گونه روش درمانی بهداشتی یا پرکردگی مورد نیاز خود را انجام داده اید. پس از سلامت دندان شما می توانید هر نوع درمان صاف کننده دندان، مانند بریس های ثابت یا ردیف کننده ها را شروع کنید.

بنابراین اگر قبلا فرآیند دندان های صاف یا در اواسط درمان ارتودنسی را شروع کرده اید، می توانید این روند را ادامه دهید، بدون اینکه بر کودک متولد شده تأثیر بگذارید.

جهت آشنایی کامل با ارتودنسی کودکان کلیک کنید.

3 اثر دهانی که باید از آن آگاه باشید

بارداری 3 اثر بر دهان و دندان دارد:

1.افزایش التهاب لثه: ناشی از تغییرات هورمون

2. فرسایش اسیدی دندانها: ناشی از تهوع صبح و استفراغ

3. افزایش خطر پوسیدگی: ناشی از خشکی دهان 

بیماری صبحگاهی و فرسایش اسیدی دندان: برای محافظت از سلامت دهان و دندان خود چه کاری باید انجام دهید

بیماری صبحگاهی به خوبی شناخته شده است. این یک پدیده ناراحت کننده است و زنان مختلف سطح مختلفی از آن را تجربه می کنند. در اصل هر چیزی که با اسیدیته تماس پیدا کند، با دندان شما تماس می گیرد و باعث فرسایش (نازک شدن) دندان می شود.

بنابراین بعد از یک قسمت از حالت تهوع صبحگاهی، بهترین کار این است که دهان خود را آبرسانی کنید/خنثی کنید. نباید دندان های خود را مستقیم مسواک بزنید؛ زیرا لایه مینای نرم شده را از بین می برد. در عوض باید دهان خود را با آب/بی کربنات بشویید.

بیشتر بخوانید... ترمیم و زیبایی دندانها

 منبع

 

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: