چگونه فیلم ارتودنسی ثابت دندان را به دست آوریم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

درمان ارتودنسی، راهی است برای صاف کردن و حرکت دادن دندان ها، برای بهبود ظاهر و کارکرد آن ها همچنین، باعث کمک به سلامتی طولانی مدت دندان ها، لثه و مفاصل فک با وارد کردن فشار کمی به کل دندان ها می شود. که بهتر است بیمار قبل انجام ارتودنسی دندان حتما فیلم هایی مربوط به آن را مشاهده کند با ابن کار قبل و بعد از ارتودنسی را به وضوح می بیند و در تصمیم گیری برای انجام ارتودنسی بسیار کمک می کند.

از کجا بفهمم که به درمان ارتودنسی نیاز دارم؟

فقط دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی می‌تواند بر اساس عناصر تشخیصی مانند سابقه کامل پزشکی و دندانپزشکی، معاینه بالینی، مدل‌های گچ دندان یا ماکت دندان‌ها، اشعه ایکس و عکس، تشخیص دهد که شما به درمان ارتودنسی نیاز دارید؛ بر اساس تشخیص انجام شده، متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک در مورد نیاز به درمان ارتودنسی تصمیم می‌گیرند یا اینکه یک برنامه درمانی متناسب با نیاز شما تهیه می‌کنند.

اگر قصد آشنایی و انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را دارید اینجا کلیک کنید.

ارتودنسی فیلم

ارتودنسی دندان یکی از مهم ترین و تخصصی ترین شاخه های دندان پزشکی است. این تخصص مطابق نیاز روز پیشرفت کرده است و تک تک معایب خود را بر طرف کرده است و امروزه به گونه ای شده است که هر کس قصد انجام ارتودنسی را دارد، می تواند با انجام یک سرچ ساده در سایت های مختلف اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کند. حتی ممکن است کسانی باشند که بخواهند قبل از انجام ارتودنسی کاملا از نحوه ی انجام آن مطلع شوند، اگر بیمارانی باشند که چنین قصدی داشته باشند نیازی نیست که حتما به مطب دندان پزشکی مراجعه کنند چرا که آن ها می توانند با یک سرچ ساده در اینترنت یکی از هزاران ویدیویی که در این رابطه تهیه شده است را ببینند و با مراحل کار کاملا آشنا شوند.

فیلم ارتودنسی ارتودنسی ثابت دندان

با توجه به اینکه ارتودنسی ثابت یک درمان نسبتا طولانی و پرهزینه است، بهتر است که بیمار نمونه هایی از ارتودنسی، نحوه ی انجام ارتودنسی، مراحل ارتودنسی و تغییرات ارتودنسی را مشاهده کند. امروزه از طریق فیلم ارتودنسی قبل از انجام آن می توان فهمید که چقدر ارتودنسی مفید است.

انواع ارتودنسی

  1. ارتودنسی ثابت
  1. ارتودنسی متحرک
  1. ارتودنسی نامرئی

مضرات درمان ارتودنسی

  • شل شدن لثه
  • حساسیت دندان ها
  • مشکلات دیگر ارتودنسی

بیشتر بخوانید... رویش مجدد دندان دائمی





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: