چگونه لب های برجسته طبیعی داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

برجسته کردن لب ها، روش ها و متد های خاص خودش را دارد. تاتو لب یا تزریق ژل لب از روش های مرسوم برجسته کردن لب هاست. اما برخی ترجیح می‌دهند از روش‌های خانگی برای این منظور استفاده کنند. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تاتو صورت اینجا کلیک کنید.

اسکراب و لایه برداری پوست لب

اسکراب و لایه برداری پوست همواره یکی از راه های جوانسازی پوست بوده است. از ابتدایی ترین مواردی که برای برجسته کردن لب ها باید در نظر داشته باشید لایه برداری است. لایه برداری عمل چندان دشواری نیست و مثل لایه برداری پوست، یک انتخاب ضروری برای داشتن لب های برجسته طبیعی و همچنین سلامت و شاداب است. لایه برداری لب ها باید به طور منظم و روتین وار باشد تا نتایج دلخواه را به دست آورید.

استفاده از شکر برای لایه برداری لب ها مثل اسکراب ها، یک روش خاص و محبوب است. روش دیگر این است که با کمک یک برس زبر پلاستیکی اما نرم، این کار را انجام دهید. حرکت دادن خون در لب هایتان و لایه برداری باعث قرمز به نظر رسیدن و برجسته شدن آنها می شود.

بیشتر بخوانید... آموزش گریم

انجام تمرینات ورزشی یوگا مخصوص لب

برای اینکه بتوانید با حرکات ورزشی سریعا به نتیجه ای مثل داشتن لب های برجسته طبیعی برسید، باید صبور باشید. این روش کمی زمان بر است. این حرکات توسط متخصصان تایید نشده اند و از این رو آزمون و خطا در مورد آن بدیهی است. اما اگر آنها را به طور مداوم و طی چند هفته ادامه دهید، به نتیجه خواهید رسید. این روش هم مانند بسیاری از شیوه های برجسته سازی نیاز به تداوم دارد.

برای انجام حرکات ورزشی جهت برجسته کردن لب ها، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ فقط یک لیوان آب و یک بالم لب برای مرطوب کردن آن. لیوان آب را بنوشید و بالم لب را روی آن بمالید تا مرطوب شود. مرطوب کردن لب ها برای انجام این حرکات ورزشی بسیار اهمیت دارد.

جهت آشنایی با دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان کلیک کنید.

در مرحله اول باید هوا را به داخل دهان خود بکشید و گونه هایتان به همراه لپ ها باید باد شود. این عمل باعث کاهش چین و چروک های نزدیک لب هایتان هم می شود. این کار را می توانید به صورت متوالی و پنج مرتبه انجام دهید.

جلوی یک آینه تا طی زمان ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه لب های خود را غنچه کرده و سعی کنید حداکثر ترین حالت را در نظر بگیرید. یا اینکه می توانید فرم لب هایتان را به صورت لب های ماهی گرفته و به مدت پنج ثانیه دائما طی ۱۰ یا ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش اکستنشن مژه





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: