ارتودنسی کامل چیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ارتودنسی کامل چیست و مناسب چه کسانی است؟  ارتودنسیکامل متداول ترین نوع درمانی است که بیماران دریافت می کنند و مشکلات بایت را از ابتدا تا انتها در یک مرحله به طور کامل اصلاح می کند. این برای بزرگسالان جوان و کودکانی که تمام یا تقریبا تمام دندان های شیری خود را از دست داده اند، مناسب است. به طور کلی، این شامل استفاده از بریس در دندان های بالا یا پایین برای جابه جایی یا اصلاح مشکلات بایت است.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی ثابت

درمان های ارتودنسی چگونه کار می کنند؟

هدف از درمان ارتودنسی، تراز كردن دندان های شما است. این لبخند نه تنها یک مزیت زیبایی دارد؛ بلکه یک مزیت عملکردی دندان های مرتب نیز هست. دندان ها با استفاده از وسایل ارتودنسی که می توانند ثابت شوند، مانند بریس یا متحرک، مانند آنهایی که در Invisalign TM  استفاده می شوند، تراز می شوند. ما از این وسایل استفاده می کنیم که برای مدت زمان لازم فشار کمی بر روی دندان ها وارد کنیم تا به تدریج در یک تراز شدن مناسب دندان قرار بگیریم. مدت زمان این درمان ها بسته به شرایط خاص افراد متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید...

 چه کسانی می توانند از ارتودنسی بهره مند شوند؟

چندی پیش، درمان های ارتودنسی بیشتر روی کودکان و نوجوانان انجام می شد. با این حال، فن آوری در چند سال گذشته به سرعت تکامل یافته است. درمان ها به صورت فزاینده ای محتاط شده اند؛ اگر عملا نامرئی نباشند، مانند Invisalign TM  . بنابراین، بسیاری از بزرگسالان اکنون ترجیح می دهند، این روش های درمانی را برای مرتب سازی دندان ها و گرفتن لبخند درخشان مورد نظر انجام دهند.

درمان ارتودنسی چه مدت است؟

به طور کلی، طول دوره درمان ارتودنسی از کمتر از یک سال تا سه سال است؛ اما مدت آن به طور متوسط ​​دو تا دو و نیم سال است. زمان واقعی درمان به شدت مشکل گزش اصلی، رشد فک و صورت، میزان حرکت ممکن و همکاری بیمار با متخصص ارتودنسی بستگی دارد. لازم به یادآوری است که برخی از افراد به راحتی نسبت به دیگران به درمان پاسخ می دهند. در ارتودنسی با استفاده از مواد با کیفیت بالا و جدیدترین تکنیک های ارتودنسی، پیشرفت در انتصاب هر بیمار را به حداکثر می رسانند تا درمان شما را تا حد ممکن کارآمد سازد.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی نامرئی





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: