هیوندای توسان 2022 رونمایی شد
نوشته شده توسط : نت ویر

کراس‌اور هیوندای توسان ۲۰۲۲ با طراحی آینده‌نگرانه و شیک در داخل و خارج کابین، سیستم هیبریدی اختیاری و قیمت حدود ۲۴ هزار دلار برای مدل پایه برای بازار جهانی معرفی شد.(فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو)

خودرو توسان یکی از مولفه‌های مهم موفقیت هیوندای به شمار می‌رود، خصوصاً اینکه بهترین کراس‌اور (و در کل دومین محصول پرفروش) است که این خودروساز در ایالات متحده به فروش می‌رساند. به همین دلیل است که ما از دیدن چنین ریسک‌های بزرگی توسط هیوندای در هنگام طراحی مجدد توسان ۲۰۲۲ متعجب شده‌ایم. این سبک طراحی جدید و برجسته هم‌اکنون ظاهر لبه‌دار هیوندای النترا ۲۰۲۱ را به سطح جدیدی می‌رساند و همین موضوع ریسک‌پذیری بسیار بالای خودروساز کره جنوبی را نشان می‌دهد.

پیشرفت‌های جدید توسان به سبک و طراحی محدود نمی‌شود. هیوندای توسان ۲۰۲۲ نیز مانند سدان جمع‌وجور النترا برای اولین‌بار در ایالات متحده در دو نوع هیبریدی و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد و بدون کاهش دادن کارایی، قدرت را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، تیپ N Line در آینده به جمع تیپ‌های هیوندای توسان اضافه خواهد شد و به نسخه‌های N Line سوناتا و النترا در آینده نزدیک و همچنین مدل کنونی النترا جی‌تی N Line و ولوستر N می‌پیوندد تا مجموعه خودروهای اسپرت هیوندای را گسترده‌تر کند.

طراحی قطعات هیوندای توسان ۲۰۲۲: کاملا شیک

طرح جلوپنجره از النترا و سوناتا الهام گرفته شده و شکل مثلثی غیرمعمولی دارد که از راست به چپ منعکس شده است. اما برخلاف مدل‌های سدان، چراغ‌های جلو توسان با استفاده از عناصر LED که هنگام روشن‌نشدن در قسمت جلویی استتار می‌شوند، با دهانه جلوپنجره یکپارچه شده‌اند.

پروفایل جانبی، طرح‌های الهام‌گرفته از النترا را روشن می‌کند که شامل شکل‌های نامنظم مثلث و متوازی‌الاضلاع در همه جا می‌شود. نکات مثبت و منفی زیادی نیز در طراحی بیرونی وجود دارد که از جمله می‌توان به برجستگی گل‌گیرهای جلو و عقب و خط شخصیت بلند و ناهموار در بالای بخش زیرین درها اشاره کرد. تغاری‌های ‌زاویه‌دار گل‌گیر و رکاب‌های جانبی از جنس پلاستیک مشکی هستند و تمام بریدگی‌ها و چین‌های آن‌ها به وضوح مشاهده می‌‌شود و نمای جالبی به بیرون خودرو می‌دهد. در همین حال، سقف بلند و نسبتا مسطح با رنگ مشکی متضاد تزئین شده است و استفاده از قطعات تزئینی کرومی باعث می‌شود تا توسان پایین‌تر از آن‌چه که هست، به‌نظر برسد.

برجسته‌ترین قسمت‌های عقب توسان در سال ۲۰۲۲ شامل مجموعه‌ای از چراغ‌های عقب تیغه‌‌ای است که احتمالا از گاوآهن مزرعه نیز الهام گرفته شده باشد. چراغ‌های عقب چهارگانه که پایین‌تر از نوار LED تمام عرض قرار گرفته‌اند، ازطریق عناصر کوچک مثلثی جداجدا شده‌اند که در صورت روشن نشدن ناپدید می‌شوند.





:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: