قیمت ایمپلنت دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟ ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت‌ دندان یعنی کاشت فلزات جدید به‌ جای دندان‌های ازدست ‌رفته یا کشیده شده، دندان‌های آسیب‌دیده، درنتیجه بیماری‌هایی که باعث آسیب پیشرفته دندان می‌شوند، قرار دهند.

آسیب دندان ممکن است در اثر عفونت باکتری‌هایی مزمن در بافت‌های اطراف دندان ابتدا به دلیل ایجاد پلاک باکتریایی بر روی دندان‌ها و بعداً ایجاد التهاب در بافت‌های اطراف باشد.

ایمپلنت‌ها به فک متصل می‌شوند و برای ایجاد پایه‌ای محکم برای ساختن ساختار روی دندان با قرار دادن تاج یا دندان جایگزین دیگر برای بازسازی حفره دهان استفاده می‌شوند. در بعضی موارد ترجیح داده می‌شود که به‌جای سایر روش‌های ترمیم و بازسازی مانند بریج دندان یا درمان ریشه عصب، دندان‌های ثابت کاشته شود که باعث دردسر بزرگی برای بیمار می‌شوند و همیشه موفقیت‌آمیز نیستند. از طرف دیگر، درمان ایمپلنت دندان درمان ساده‌ای نیست، همچنین گران است و باعث درد و ناراحتی زیادی می‌شود. مزیت اصلی درمان این است که جایگزین دائمی و خوبی برای دندان‌ها برای سال‌های طولانی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید ... طرح لبخند

روند فرآیند ایمپلنت دندان

جراحی دندان در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج دنتال تحت شرایط استریل، توسط دندانپزشکی متخصص در ایمپلنتولوژی یا جراحی فک و صورت انجام می‌شود. با تزریق ماده بی‌حس‌کننده موضعی در ناحیه پریودنتال، بیمار بی‌حس می‌شود، همان‌طور که در مورد درمان‌های منظم دندانپزشکی اتفاق می‌افتد.

اگر استخوان آماده دریافت ایمپلنت باشد، می‌توان ایمپلنت دندان را شروع کرد. پیچ‌های فلزی به استخوان فک متصل می‌کنند. در یک سری دیگر از درمان‌ها پس از یک دوره قرار دادن پیچ‌ها، بازسازی‌ها با اندازه‌گیری و ایجاد تاج / پل آغاز می‌شود. وقتی نوبت به دوره انتظار بین کاشت ایمپلنت و اجرای نهایی ترمیمی می‌رسد، بیش از یک روش وجود دارد. روشی که معمولاً برای بهبودی بافت‌ها حداقل 6 هفته طول می‌شود و گاهی اوقات دوره انتظار چندین ماه طول می‌کشد.

خطرات ایمپلنت دندان

عفونت دربرش، معمولاً سطحی است و به‌صورت موضعی درمان می‌شود، در برخی موارد نادر ممکن است عفونت جدی‌تری ظاهر شود که ممکن است به جریان خون منجر شود و باعث عفونت شود و عفونت به دریچه‌های قلب منجر شود که منجر به آندوکاردیت و سایر بیماری‌ها شود، برش پریودنتال به‌ندرت برای از بین بردن بقایای ریشه دندان انجام می‌شود.

خونریزی، خصوصاً در ناحیه عمل به دلیل ضربه بافتی رخ می‌دهد. خونریزی می‌تواند بلافاصله پس از جراحی رخ دهد، ممکن است 24 ساعت پس از جراحی و در موارد نادر پس از هفته‌ها یا ماه‌ها رخ دهد. 

بیشتر بخوانید ... لمینت دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: