قیمت لمینت برای دندان چقدر است و به چه شرایطی وابسته است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

تعرفه قیمت لمینت برای دندان یکی از اصلی ترین نگرانی های افرادی است که به بهترین متخصص ترمیمی و زیبایی مراجعه و ترمیم زیبایی دندان ها انجام می دهند. پس از درمان دندان های پوسیده، امروزه لمینت دندان یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی دندان است. وجود لبخند های زیبا، باعث افزایش اعتماد به نفس و حس منحصر به فرد بودن به افراد می دهد. زیبایی دندان در ایجاد یک لبخند زیبا بسیار موثر خواهد بود. در این میان قیمت لمینت دندان از موضوعات مورد توجه افرادی است که قصد انجام لمینت دندان دارند.

لمینت دندان

لمینت دندان با استفاده از مواد اولیه که به رنگ سفید است، ایرادات و اشکالات مختلفی دندان ها و فواصل بین دندان ها را اصلاح می کند. معمولا لمینت های دندان همرنگ با دندان های بیمار است. لمینت دندان از روکش های تمام سرامیک و یا پرسلن تشکیل شده است که توسط متخصص زیبایی به دندان های بیمار چسبانده می شود و ظاهری زیبا به دندان های وی می دهد.

برای نصب لمینت دندان، مقداری دندان ها تراشیده می شود، تا به آسانی و به شکل صحیح به دندان ها بچسبد. برای چسباندن لمینت بر روی دندان ها از چسب های ویژه استفاده می شود.

قیمت لمینت برای دندان

تعرفه و هزینه های لمینت سرامیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ که به هر یک از این عوامل خواهیم پرداخت.

تعداد دندان هایی که باید لمینت شوند

تعداد دندان هایی که باید لمینت بر روی آن ها انجام شود، بستگی به طرح لبخند بیمار دارد. بعضی از افراد فقط لازم است شش یا پنج دندان آن ها لمینت شود، زیرا در هنگام خندیدن فقط همین دندان ها ظاهر می گردد و در برخی از افراد زمانی که تعداد لمینت های دندان افزایش پیدا کند، دندانپزشک زیبایی تلاش می‌کند تا با استفاده از مواد مناسب هزینه ایجاد یک لبخند زیبا را تا حد بسیاری کاهش می دهد.

جنس و نوع لمینت باید مرغوب باشد تا دوام لمینت بالا رفته و منجر به زیبایی هر چه بیشتر دندان ها شود.

بیشتر بخوانید ... پر کردن دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: